יום חמישי, 1 ביוני 2017

אל על נתיבי אויר

June 2, 2015

 "קובי תזכיר לי באיזה מספר בן יהודה אתה בבקשה ותצא לבחוץ עם עט בבקשה. אני מגיע עם הרכב עוד שלוש דקות. תודה"
הבנתי שזה הדי אור האספן בן 58 שגר בתל אביב , נשוי לאיבון ואב לשתי בנות מאיה וליאת ולא הבנתי את הקטע עם העט, אבל אני רק ממלא הוראות והנחיות בתנאי שזה לא פקודה בלתי חוקית ואמרתי להדי "אני בבן יהודה 18 שזה כמו ח"י."
הדי הפתיע אותי עם חוברת נהדרת ודנדשה, 56 עמודים בצבע  מפרי עטו, המרכזת חלק מהאוסף שלו בנושא "אל על" חברת התעופה הלאומית. הוא הוסיף לי הקדשה "לקובי! בגללך! בתודה הדי".
 קראתי ונהנתי מכל שורה והדבר היחידי שהיה חסר לי זה המשפט של הדוד שלי רובין ברי ז"ל שתמיד טס רק באל על. רובין אמר וחזר ואפילו באנגלית של ברונקס
"only EL-AL and near the ile"

"בחוברת זו מוצג סיפורה של חברת התעופה הלאומית אל על דרך פריטי האספנות של הדי אור. 
דגש מיוחד מושם על שנותיה הראשונות של אל על, ועל הקשר המיוחד שבין סיפורה של החברה לבין ההיסטוריה של מדינת ישראל"

לקובי! בגללך! בתודה הדי

מפגש פסגה של אספני אל על בשנת 2014. 
הדי במרכז ומצדדיו שני עורכי דין מהתפוצות שגם אוספים אל על.

רובין ברי הדוד שלי והמזוודה שני משמאל
 only EL-AL and near the ile





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה