יום חמישי, 17 בדצמבר 2020

על חסכנות, דו צדדי וגם סרטי חישוב


יש לי רגישות לפזרנות בתחומים מסוימים. יש שיאבחנו זאת כקמצנות סמויה ואני לא חייב להגיב. מים להדחת כלים המותזים בעוז מטריפים אותי. זריקת אריזות טובות מביאה לי את החלסטרה. שקיות סופר בחינם וגם 10 אגורות זו מציאה המרגשת אותי עד דמעות. כשנגמר השמפו או נוזל הכלים יש תמיד משהו למטה וככה גם לגבי משחת השיניים שאני לא מוצא את הפטנט שפעם ראיתי אצל ז.ב. הדוחף את המשחה עד המיצוי המוחלט. סבון מוצק שמוצה עד לחתיכה קטנה שקשה לאחיזה תמיד ניתן לצרף לעוד אחת ולהדביקם והכי עדיף להכניס למים לשטיפת המרצפות וחייבים מים חמים להמסה.

נייר ריק על צד אחד גם מכניס אותי לאי שקט גופני משום שהצד הנקי לא מומש. לעולם לא אזרוק קונדום שפג תוקפו משום ששמחת בית השואבה מתרחשת מדי שנה ופצצות מים זה דבר נפלא. חולצה ישנה תמיד יכולה לשמש כסמרטוט לשמשות הרכב. לעולם לא אוותר על המפית הנוספת במסעדה שתלווה אותי בכיס וככה גם על המגבון הריחני ואחיו שיהיו באוטו או בתיק למקרה שיידרשו והכל ברשות ובסמכות.
לא מצאתי את המדיד המוחלט למיצוי שקיק תה ותדעו שניתן לדשן עציצים עם הבפנוכו, גרביים שמיצו עצמן ואפילו עם חור, ניתן לעשות קשר ולהכניס לשם המון מטבעות ואפילו תכשיטי זהב עם יהלומים ולא מזכוכית.


אתמול המיוחדת במינה גילתה לי סוד על המתרחש במשרדה ולא נסגיר שמות המעורבים. סרט חישוב המשמש מנהלי חשבונות יועצי מס ורואי חשבון לא מוצה עד תום אם לא הפכתם אותו כשהגיע לסופו בצד אחד. יש לכם עוד רעיונות? תודה
בכל חסכן קטן מתחבא אספן ענק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה