יום ראשון, 15 באוגוסט 2021

חוכמת השפרכר

 mtSpAeuoonsSguostt ah1therSSe5, do2c02l0m 

התחזית של פרופסור אלי שפרכר מאיכילוב בנושא תפוסת חולי קורונה התממשה, בניגוד לאומדן המחמיר של משרד הבריאות. ככה אמר אתמול קושמרו בחדשות 12 וככה נזכרתי בארוע הקשור למטבעות ורפואת עור ומין.

אולפן שישי צילום פרופסור אלי שפרכר
אחי הבכור שלמה אוחיון מנתניה איש בריא, חזק, חרוץ וגם אוהב וחולה מטבעות ישתבח שמו. לא רק שהוא קונה ואוגר מטבעות, הוא גם חולם על מטבעות כל הזמן. אותו דבר גם לגבי מדליות. הוא אפילו מנקה אותם ומבריק נקי נקי הכי מצוחצח בעולם. יום אחד חש גירוי בעור ומכיוון שהוא לא הכי מתחבר לרופאים, ניסה להתעלם, אבל הגירוי ואולי עוד דברים שנוספו הטרידו אותו ויותר מזה. שלמה ניגש לרופא אמיתי עם תעודות שרשם לו משהו להקלה ואחרי שלקח התרופה, נהיה לו בלאגן ואחי פרח בשלל צבעים מאדום סגול ואפילו כחול עד שלא רצה לצאת מהבית. אגב גם למטבעות כסף בשלבי פטינה מופיעים צבעים כאלה.
שלמה הלך שוב והפעם לרופא בכיר מאד, שנתן לו משהו אחר ונהיה סלט גדול ואפילו בית חולים והתחילה סמטוחה ואולי עוד כל מיני דברים והחגיגה רק התעצמה והנה כמה רופאים וכל אחד אומר משהו אחר והפצינט בשם שלמה אובד עצות.
שלמה קרא לי וכשראיתי אותו לקחתי צעד שלם לאחור ואמרתי שחייבים לנסות ולעזור לאחי המאומץ והנה יש לידי רופא נהדר ועמוס מהבוקר עד צהריים עם עשרות מטופלים מכל הארץ הבאים אליו בחדווה ועיניים עצומות בשם ד"ר ב. דורפמן רופא עור ומין מטפל בחברי קופת חולים מכבי בלבד.
לעיתים החולים היו מתבלבלים ונכנסים אלי מכיוון שבן יהודה 18א' ו20 זה צמוד מאד ורק שביל כניסה מפריד. פעם מישהי מדהימה בשם אנטוניה נכנסה והתחילה להתפשט ואני לא ידעתי למה, אבל המראה היה נפלא ולא הזמנתי משטרה ורק ליוויתי אותה עם תחתוני חוטיני סגלגל למרפאה הצמודה. שם כשסגרתי הדלת מאחורינו ראיתי שהגב של אנטוניה הבלונדינית היה מלא שיער שחור ולא הבנתי למה ואולי זה בכלל היה אנטון אבל עזבו.
ניגשתי לד"ר דורפמן המקסים שאגב יש לו אח תאום שגם הוא רופא והסברתי לו בקטנה מה קורה לאחי שלמה והוא אמר שהוא מטפל רק בחברי מכבי ואם כבר היה אצל כמה רופאים ובית חולים אחד אז יש לו רק עצה אחת ויחידה והיא ד"ר שפרכר באיכילוב והנה הטלפון שלו וגם הוסיף במו פיו ואני שמעתיו אומר "השפרכר הזה גאון ושילך אליו. אני לא אוכל לעזור". תודה אמרתי והסברתי לאחי היקר את מה שאמר לי. מפה זו עדות שמיעה בלבד. אחי ניגש לשפרכר שששאל אותו מספר שאלות והביט בידיים החזקות ואחי שלמה כבר נושק לגיל גבורות ומצבו נפלא חמסה חמסה ובדקה הגיע לקטע עם המטבעות והניקוי והחומרים וציווה עליו לזרוק את התרופות וגם להפסיק עם ניקוי המטבעות. מאז אחי שלמה חזר לעצמו ואין כדורים ופריחות והנה עוד סיבה למה אסור לנקות מטבעות.

פרופסור אלי שפרכר ויצמן 14 ליד איכילוב 077 777 9222
הפתק מפעם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה