יום רביעי, 16 בפברואר 2022

למה אני אוהב את אהוד ברק או למה לא מבינים את אודי חמודי

 אתמול בבוקר (13-2-2019) אריה גולן ראיין את אהוד ברק ברדיו. גם יומהולדת גם הזקן נראה סביר והכסף הו הכסף. ראיון חמוד וברור ואהוד הסביר לכולם שהוא כעת לא בקטע הפוליטי ודי רדו מזה. מספיק לדמיין ולנחש. האמת סופסוף הפנמתי והבנתי שזהו מבחינתו לעת הזו. אהוד יקירי דבר ברור ופשוט כמו הבחור שאמר יתנו יקבלו לא יתנו יקבלו בראש וגם אין כלום כי לא היה כלום והכי חזק זה בואי שרל'ה ניתקע להם עד הסוף.

ככה גם נזכרתי בראיון שנתן לשלי יחימוביץ' ממש מזמן כשעוד הייתה משדרת ברדיו עם הכל דיבורים ורזי ברקאי. אני זוכר הרבה פרטים מסביב לאותו ראיון ואת הדבר החשוב באמת ומה היה הנושא ממש לא. אולי מישהו יכול להביאו במקור ואולי שלי תזכור משהו ופעם שמרתי לה על האוטו כשמשכה כסף בכספומט אצלנו בבנק בבן יהודה סניף 689 ואולי ניסתה למשוך אותי ולא ידעה כיצד. אז הראיון עם שלי היה כזה שאני האזנתי באוטו בנסיעה ואפילו לפני הכניסה לאיילון מכביש 5 אחרי הקטע של בה"ד 15 והכניסה לכביש הבינשרותי שנגמר ברוקח ואהוד מסביר משהו בשפתו המורכבת עם תחביר חצי גרמני כשהנושא בסוף ובאמצע נכנסת סמיכות מורכבת ואיזוטרית ולי זה נראה משהו הזוי, מופלץ ודי מפתיע וגם שלי וכנראה רבים מהמאזינים הבינו את הדברים כמוני ושלי עם התלתלים מנסה לפרשן ואז אפילו אהוד הגאון עם השעונים והמתמטיקה הבין שאיש לא באמת הבין את שאמר והוא לקח את המשפטים שלו עצמו ועשה לנו סדר בדקדוק הפנימי ואולי בניקוד וגם פירק לגורמים ופתאומית הכל נהיה פשוט והמשמעות הפוכה לגמרי ממה שהבנו.
חברים אם אתם רוצים להצליח ולהיות ראש ממשלה בישראל אז בבקשה דברו ברור, קצר ולבטן. חדל פלסף.

והמדליה והאלבום למשפחות השכולות כשברק היה רמטכ"ל

מדליות עם מכתב. מתוך מכירה של הזדמנות בידספיריט

המכתב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה