יום שני, 3 באפריל 2023

בן גוריון בנפטלין

 אני ממש חייב לדעת מה דעתכם על הדבר הבא אבל ממש חייב כי אולי זה רק אצלי ויש פה בעיה אישית ואולי גם אתם בקטע הזה. היה אצלי בבוקר מישהו עם כמה דברים ורצה לדעת מחיר רק בשביל לדעת וזה בסדר. היו לו שם בקופסה הסגורה פתוחה מדליות מנחושת ואפילו צבעוניות וגם מדליות מכסף ואפילו מדליה אחת מזהב של בן גוריון שהונפקה באופן פרטי על ידי הועד הלאומי להנצחת האיש והאגדה. עד לפה הכל פשוט אבל בכל זאת זה היה מאד קשה לי. כל הפריטים היו במצב נהדר וארוזים בסדר כמעט כמו חדש וגם זה היה ממש בסדר כי יש תמיד אנשים שאצלם הכל נשמר חדש כאילו שמרו את זה בחומר הזה ששומרים מתים אבל לא בדיוק. עד לכאן הכל בסדר ובכל זאת זה היה לא פשוט. גם אחרי שהאיש אמר לי שהציעו לו כבר 5000 ש"ח עבור הבן גוריון זה היה בסדר למרות שזה שווה אולי 4000 ש"ח אבל לא זו הבעיה שלי. אני חייב לדעת מה דעתכם על שימוש בנפטלין כי כמעט מהרגע הראשון עמדתי להחנק ואולי בגלל זה הייתי מאד מתוח ולמה המון אוספים מגיעים עם הריח הזה ?ולמה חצי שעה אחרי היה עוד את הריח הזה ? ולמה לא אוסרים את השימוש בזה? ומי מכיר את הבדיחה עם הג'וקים והנפטלין? תודה וסליחה ואני יודע שאין שום קשר לנפתלי.

אפריל-2023 - עברו חלפו 9 שנים. המחירים השתנו. בן גוריון 6000 ש"ח. והריח עוד פה. ואיש לא דיבר על הבדיחה עם הג'וקים והנפטלין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה