יום רביעי, 29 במרץ 2023

שלישיה בתל פולג שליד וינגייט

נזכרתי בתמונה הזו אתמול בשל מיסרונים עם דני גולדשמיד בעניין החרס המיוחד שהתגלה ממש בימים אלה בתל לכיש עם כתובת מרתקת ובסוף מתברר שזו פדיחה עולמית.
בתמונה שלושה ארכאולוגים בתל פולג שליד מכון וינגייט. באמצע פרחיה בק שראיתי לה את הלבן מבעד למשקפיים והתוגה הכמעט תמידית. פעם אמרה לי שאם זה היה תלוי בה הייתי עף מהחפירה בתל אפק ואולי גם מהלימודים והכל בשל מתיחה חמודה ומצד שני חוסר משווע של חוש הומור במידה של קמצוץ.

העלו חרס בידם? מזהים? משמאל יוסף נוה, פרחיה בק ורם גופנא. תל פולג

מצד ימין שלנו רם גופנא שהיה לנו קשר טוב מאד מאז יצא ספרו על שכונת תל נורדוי וכתבתי עליו המון ואחרון חביב ולא בתל אביב והוא יוסף נוה שנדמה לי שאני חייב לפרוק ולכתוב את הקטע שהיה לי איתו בשיחת טלפון שארכה כנראה פחות מעשר שניות ונשארתי המום עד עכשיו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה