יום שלישי, 23 במאי 2023

"אל תרחם עלי"

לפני פחות משנה הגיעו שניים לחנוק המטבעות. ילד חמוד ואבא שלו שבאותה מידה יכול להיות סבא. הילד רצה דברים ישנים ומיוחדים ושמתי לב שהוא מאד בקיא במה שהוא מתעניין חרף גילו המאד צעיר (פחות מעשר). אחרי שבחר עשיתי חשבון מכולת וזה היה פחות ממאה ירוק אבל בשקלים חדשים. האבא היה מאד מופתע ואמר לי "למה כל כך בזול. אל תרחם עלי. זה מאד זול." אמרתי לו שזה המחיר ואני לא מרחם עליו ואני מזהה אותו יופי. אם אתם ספקנים תשאלו את אילנה שמש שם בדוי שהייתה גם היא בחנות. במחשבה נוספת היום הייתי צריך לבקש איזה סיגר בקטנה. מי יודע איך קוראים לילד?

עידו גרומר שגדל בשמעון התרסי שואל על קופסת סיגרים ומטבעות ונדמה לי שאני יודע את התשובה בערך

Ido Grumer

קושיות לשבת
כמה מטבעות של עשר אגורות (עשרה גרוש למי שזוכר) אפשר להכניס לקופסה ריקה של סיגרים?
לכמה חודשי קניות תספקנה המטבעות הללו עבור רכישת שקיות ניילון ?
כמה בקבוקים ריקים יש לאסוף כך שהתמורה בעבורם תמלא קופסת קוהיבה במטבעות של 10 אגורות ?
בין הפותרים נכונה יוגרל מנוי חינם ל״ישראל היום״

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה