יום ראשון, 7 באפריל 2024

אינהורן ומונטסורי

 היום ניתן לשבת בבית לגלוש בלי גלשן, ללא מים מלוחים, שמש יוקדת ואין חול שנכנס לטוסיק ולראות דברים בלי סוף. יש גם כאלה הקונים ללא הפסקה וכולם מרוצים. השוק המקומי שלנו מצוי בחלקו הגדול בבידספיריט. פלטפורמה פשוטה ודי מדליקה המחברת מוכרים וקונים והכל התחיל עם דוד בן עמי כשפן ניסיונות והיום מצויים שם הרבה שפנים ואולי אלו בכלל ארנבונים סקרנים והכל עובד בלי לראות ולגעת פיזית ואפילו הריח בסדר. אני אישית אוהב את הדברים הלא צפויים ואין קשר אם זה יקר או זול ולא בקטע של לקנות כי אם לגלות משהו מפתיע וזה תמיד מגיע ללא סימנים מקדימים. ושוב אצל פרידמן בני ברק כמה מסמכים שעשו לי את זה על מלא.

חתימה של אינהורן המורה בגמנסיה הרצליה שהיה אולי האספן הכי גדול להמון דברים ובעיקר בצלאל ונדמה לי שאזדקק לפוסט שלם ורק לו והאמת שהיה לי איתו רק רבע אינסידנט ובקטנה וכל השאר זה דברים ששמעתי ולא ראיתי.
הגן המונטסורי פה בתל אביב הצעירה הפתיע אותי ויותר.
פה ניתן לראות את כל הפריטים במכירה שהיום (25.3.2024) מסתיימת בשעה טובה ובהצלחה לכולם.

גמנסיה עברית הרצליה תל אביב תעודת ורטסמן עטרה לשנת תש"ה

החלטת הועד הפדגוגי
המנהל בוגרשוב
המחנך אינהורן

הכח המכני רחוב יהודה הימית
מרדיקס בית חרושת למכונות תפירה

יחי הנמל בתל אביב שנה טובה תרצ'ז

תפרו בכח החשמל תקונים חנם סינגר שלושה תקונים חינם

נחום שורק תעודה על קנית אפנים נחלת בנימין 14

המשטרה מבקשת

תדיראן טגף האלקטרוניקה ארוחת צהרים

אגודה צרכנית שיתופית מפעל המניות

אגודה צרכנית שיתופית ככר דיזנגוף 9 תל אביב מפעל המניות


התאחדות הגננות הכללית סניף תל אביב
גן ילדים של בלה שחטר 1935 עפ"י שטת מונטסורי






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה