יום ראשון, 4 במאי 2014

פחית פפסי

May 2, 2014 at 11:59pm


הסיפור הזה כולו אמת לפחות מנקודת מבטי. אין פה שום דרמה אז אל תיכנסו למתח כי הסיפור הזה אולי עוד לא נולד למרות שלדעתי ממש כן. סיפרתי אותו לבני משפחתי היום בארוחת הערב ואיש לא מסכים איתי ואפילו אני מתחיל לפקפק בהבנתי את המקרה והדרך שחשבתי שיש לפעול. זה קרה היום יום שישי בשעות אחר הצהריים. המקום תל אביב רחוב טרומפלדור 15 על הפינה של בן יהודה 19 ממש ליד תחנת המוניות ומול הקיר של הבנק שלי עם אנסטסיה היפה וההורסת. היום בנק הפועלים היה סגור כי ככה זה כל יום שישי ולא קשור ל-2 במאי. אם תרצו להכיר את הסביבה והקיר של הבנק שלי אז בבקשה

משאית רנו בחניון של מלון מטרופוליטן שפעם היה מלון סיני
אני נכנס לרכב ויוצא הביתה כשלפני משאית רנו גדולה ולבנה נכנסת לחניון של מלון מטרופוליטן. המשאית נעצרת לפני החניון ואז נפתח החלון ומהקבינה עפה לה פחית פפסי כחולה (כנראה פפסי או אולי xl) למרכז הכביש כאילו כלום. זה הזכיר לי סיפור מפעם על שבתאי המתיש עם קליפת הבננה שעפה לו במדרכה בבן יהודה בתל אביב ממש לידי ,אבל נעזוב את המתיש שכרגע נמצא בירושלים ונקווה שגם ישאר שם.
עצרתי את הרכב שלי בצד, וניגשתי לרכב הרנו ושאלתי את הנהג אם הוא זרק את הפחית. הוא ענה לי שכן ושאל מה אני רוצה בדיוק. אמרתי לו שירים את הפחית בבקשה מהכביש והוא אכן ירד מהרכב והיה נראה ממש בסדר ובכלל לא מאיים ואמר לי שעשרה כמוני לא יכולים עליו וכבר ניסו. ביקשתי ממנו שירים את הפחית שוב, והוא אפילו צחק ואמר שאם אני רוצה שאני ארים בעצמי. אז לא הרמתי ורשמתי את פרטי הרכב המקום והשעה. נכנסתי לרכב והמשכתי בדרכי הביתה והחלטתי לצלצל למשטרה ולשאול מה עושים עם דבר כזה.

שתו טמפו של א. אבנר. פקק עם הלוגו של פעם וטמפו מפיצה את פפסי בישראל

משטרה שלום במה אפשר לעזור
חייגתי מאה והמוקדן ענה לי במיידית כאילו הוא מחכה לדיווח חמור מאד. הוא היה ממש לחוץ אבל הרגעתי אותו שזו שאלה פשוטה בלי לחץ, והסברתי את המקרה ושאלתי מה עושים במצב כזה. המוקדן ענה לי שאם אני רוצה טיפול משטרתי מסודר, אז אני חייב להתלונן בתחנת משטרה ולהגיש תלונה מסודרת ונראה. ככה בערך תיארתי לעצמי ושאלתי אם יום ראשון זה גם בסדר. המוקדן אמר בהחלט שכן ושבת שלום.
בערב סיפרתי את הסיפור לבני משפחתי לשמוע את דעתם וכולם ללא יוצא מהכלל חשבו שאני מבלבל את המוח ומזל שלי שלא עשו לי משהו פלילי ואין סיכוי שהמשטרה תעשה משהו ובכלל די לעגו להתיחסות שלי. היו עוד דיבורים על ג'וליאני והחלונות השבורים, גניבת אופנים בתל אביב ואיך המשטרה בבאר שבע לא מתיחסת לכלום ועוד דברים ממש לא קשורים, למרות שהניסיון האישי שלי עם המשטרה בתל אביב בכמה ארועים פשוטים היה ממש טוב מאד אם לא למעלה מזה.
מסקנה שלי. שתו רק מים.

Like ·  · 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה