יום רביעי, 8 במאי 2024

מחשבות מוזרות והסתברות

מתקלח בבוקר מוקדם ונזכר שלפני כמה חודשים הוזמנתי לארוע באוניברסיטת תל אביב והזמנתי כמה שותפים ובסוף איש לא בא והתרגלתי כבר וזה היה בבניין גילמן ולמרות שזה המקום שאני הכי מכיר באוניברסיטה של פעם, לא חושב שהייתי בקומה האחרונה והעליונה שממנה נהג לרדת אהרלה יריב, התיק והמשקפיים. היה ארוע די חמוד ולא ידעתי שיש חוג כזה אבל ברור שאין סוף אפשרויות ללימודים ואשורולוגיה פאסה אבל בינה מלאכותית חזק חזק ויום אחד יהיה גם בינה ואפילו מינה. בקיצור היו באותו ארוע שתיים בנות שלא מכירות אחת את השניה, אבל אני יודע שיש להן דבר אחד משותף והוא אמבולנס. האבות של שתיהן נהג אמבולנס. תודו שזה קטע ובלי צפירות בכלל. אחד אמבולנס פרטי והשני במד"א. חשבתם מה הסבירות שארוע כזה יקרה באחוזים?

נכנס לאוטו ושומע את הרדיו מודיע שנתניהו אומר לסעודים משהו בהקשר הרומן החדש עם האיראנים וגם ש-95 אחוז מהדברים הרעים בשכונה שלנו קורים בשל והודות לאיראנים הבעייתים. ואני שואל אם המספר הגיע לרוה"מ מדוח סדור או ככה קפץ לו מספר כמו שלי יש מספר די דומה ואני כמעט תמיד עם 93 או 18. חוצמזה מה הייתם עונים לשאלה הבאה אבל בלי התחכמויות ובמקום תשובה מתחילים בשאלות והתניות. מה יקרה לשתי אוניות היוצאות ממקומות שונים בגלובוס ואין להן רב חובל ותחשבו שלא שוקעות ואין לנו הגבלה של זמן. מה אמור לקרות לשתי הספינות הללו?
לא בטוח שיש קשר בין הדברים אבל זה מה עבר לי בראש הבוקר. יש גם צהריים חברים

בנין גילמן 1963 עם דיוקנות של הזוג רוזה ויצחק גילמן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה