יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

תמשיכו (או לא תמשיכו) עוף keep און

November 14   2016


תמשיכו להתבכיין בשביל קלינטון או לצהול בעבור טראמפ. תמשיכו או לא תמשיכו למשוך באף או למרוט שערות. תמשיכו להתאבל על ליאונרד כהן, שושנה דמארי, אריק איינשטיין, מאיר אריאל ורבים אחרים שהפסיקו לשיר ולעשן.

תמשיכו ללכת (או לא ללכת) לעצרת של רבין להיזכר ולבכות, לזלזל ולצחוק, להתחשבן ולהתעצבן. תמשיכו להיות בעד או נגד, ביבי, בוז'י, טיבי, כחלון, לפיד, ביטן, ציפי, זהבה, שקד, זועבי, בנט, שרון, ברק, בגין, בן-גוריון, ביילין, פואד, פוטין, אובמה, פרס, שמיר, שריד, פינסקר, הרצל, דוד המלך ואברהם אבינו.
תמשיכו לאכול עם או בלי גלוטן, עם סידן ובלי כולסטרול, צמחוני, טבעוני וסתם אוכל בריא או לא טרי. 
תמשיכו להתפלפל עם תנ"ך או קוראן או להתפקר עם סמים, שתיה וראש טוב. תמשיכו לתמוך באלאור או אולי באברמוביץ' ואילנה. תמשיכו לקרוא ישראל היום, הארץ ,ידיעות ומקור ראשון. תמשיכו להאזין לשפטל וזהבי, לראות ערוץ 10 וגם ערוץ 2 וגם ערוץ אחד עם רשות השידור או אולי התאגיד. תמשיכו לחיות באינטרנט (כמוני) עם הפייסבוק והלייקים, וואטסאפ קבוצתי, ציוצים ואינסטוש ללא גבולות ודואר זבל חינם אין כסף. 

תמשיכו לקיים (או לא לקיים) יחסי מין בנאלים, אנאלים, חופשיים, נסוגים, עם או בלי אביזרי עזר מהפכניים.
תמשיכו לחיות (או לא לחיות) בתל אביב החופשית, ירושלים המאוחדת, ניו-יורק, ורשה, ברלין, לוס אנג'לס, כפר קאסם, דימונה, טייבה, ראש העין, בני ברק הקדושה, חברון, חדרה, זרנוגה או סביון. תמשיכו לשכור או להשכיר, לקחת משכנתא או לצבור עוד מיליון בשקלים או בדולרים. 

תמשיכו (או לא תמשיכו) לאסוף מטבעות, בולים, עתיקות, שעונים, ציורים וסתם שטויות שימלאו לכם את הארונות, החלומות, החשקים והצרכים הנפשיים.
תמשיכו או לא תמשיכו והשטחים ממשיכים וימשיכו להיות האסון של כולנו.











אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה