יום שישי, 28 בנובמבר 2014

סתימת שורש




אתמול היה נדמה לי שמימשתי פנטזיה של שנים. היום בבוקר הבנתי שזה ממש לא בטוח. בקיצור אני קצת מבולבל. 
זה התחיל מכאב חד בשן ולכן ניגשתי למכבידנט כי זה מה יש לי ואפילו קרוב מאד לחנוק ויש לנו גם ביטוח המכסה כמעט הכל וקוראים לזה מכבי שלי ואפילו עם אדיר מילר. הרופא ד"ר שן בחן את הפה ופסק שצריך גם צילום וגם ביצוע הדורש הרדמה או אם תירצו טישטוש ואולי זה יהיה גז צחוק וקבענו לשעה שבע בערב. במכבידנט לכל תחום יש רופא משלו ולדעתי זה הכי עדיף, למרות שמרוב רופאים אני כבר לא יודע מי טיפל בי. נדמה לי שזה לב העניין שלנו היום.
הגעתי למקום והכל היה סבבה ואחרי הזריקה עם הטישטוש ראיתי דברים נפלאים ולא הרגשתי כלום, אבל חשתי שהרופאה המטפלת ממש צמודה אלי וחשתי את בית החזה הענק שלה ממש על הראש שלי. היא דיברה רוסית והעוזרת שלה גם ואני מה זה בעננים, כי תמיד חלמתי על רופאת שיניים אשה הגוהרת עלי ומהכיוון הנכון. מעולם לא טיפלה בי רופאה ממין נקבה ותמיד אלו היו גברים ואפילו מאד חזקים והיה גם אחד עצבני שאמא שלנו אמרה שאולי הוא רופא טוב אבל ממש קריזיונר לא צפוי ואפילו עם דיפלומה.
הייתי בעננים והכל היה נהדר וכשקמתי הכל היה נפלא למרות שהפה היה רדום והרגשתי ברקיע השביעי. במזכירות אמרו לי שאתקשר מחר ואקבע תור להמשך טיפול כי אין מחשבים והם ראו שאני בהיי כללי עם חיוך מאוזן ועד לשן הבינה האחרונה. 
הבוקר התקשרתי ורציתי לקבוע תור ושאלו אותי פרטים מזהים ואצל איזה רופא הייתי. האמת לא זכרתי כלום חוץ מצמד הרוסיות והחזה הענק יחד עם הסרט הורוד והשרשרת. ככה גם אמרתי למזכירה שבמקום. היא אמרה לי להמתין ואז נדמה לי שהיא דיברה כזה בלחש ואמרה שם למישהי "לא תאמיני אבל ד"ר שורש שוב פעם שם את התחפושת של הדראגקווין. חייבים לעשות עם זה משהו". ססססגרתי את הטלפון. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה