יום שבת, 7 בינואר 2023

50 לירות אנגלו פלשתינה השטר הישראלי הכי שווה

 "קובי תעשה בבקשה פוסט לקידום שטרות האנגלו ספסימן שלנו. זה סט מיוחד ועד היום אין הצעות וחבל שיתפקשש לנו. כן המוכר רוצה הרבה אבל זה מה יש. תכתוב משהו שיווקי וגם חכם כזה שיעשה חשק ואם לא יקנו אז לא יקנו וכפרה עליך ועל השטרות. תודה מתוקי" ככה אמר לי ברוכי דבורסקי, שנולד בוילנה וחי בכפר סבא.

בנק אנגלו פלשתינה בע"מ ישלם למוכ"ז חמשים לירות א"י תל אביב
הבנק יקבל את השטר לשם תשלום בכל חשבון שהוא
000000 specimen s.hoofien a.barth

יש מעט אספנים שיש להם שטר של 50 אנגלו פלשתינה. זה השטר הכי יקר של מדינת ישראל ובואו נתעלם מרעשי רקע. לא מאמין שיש בארץ ישראל השלמה שני מנינים של אספנים או איך שתקראו להם האוחזים בשטר כזה. אולי גם לא מניין. אם טעיתי סליחה. לי בחנות לא יצא מעולם לקנות מאיש מהרחוב שטר כזה. הרבה הבטיחו אבל אין להם אז לא קניתי. גם אבא שלי לא קנה מעולם ובנוסף לזה אני כמעט בטוח שאמר שמאז שהגיע ארצה בינואר 49, לא ראה בעיניים שלו שטר כזה במציאות. שלמה חרון סיפר לי שהוא ואבא כחניכים בקורס השוטרים הראשון של מדינת ישראל בשפרעם קיבלו 27 לירות לחודש.
כמה שווה שטר כזה היום? תלוי בקונה ובמוכר.
כמה עיסקאות של השטר הזה אתה מכיר? מעט מאד.
האם שווה להשקיע בשטר כזה כהשקעה לעתיד? לא יודע.
אבל השטרות שיש במכירה של הזדמנות בידספיריט הם ספסימן specimen וזה לא באמת השטרות הרגילים שהיו במחזור. נכון מאד אבל זה מה שיש וגם את זה אוספים ויש להם שווי.
בכמה זה מתחיל הסט שיש לכם? 33 אלף לפני עמלה הקונה. המוכר לא היה גמיש במחיר וגם לא משלם עמלה. הכל לחוץ אבל החיים יפים.
בהצלחה לכולם










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה