יום רביעי, 1 במרץ 2023

החלום ושברו ברחוב מוצקין

 חלמתי חלום שאני בשדרות מוצקין ליד המשטרה ומול הבית של משפחת לפידות. שלושה מתנגדי חיסונים באים לעברי עם בגדים חומים כמו של חברת שילוח בינ"ל לעצור אותי ואני מתנגד להם וצרחתי ומינה אומרת לי במציאות "מה קורה לך אתה צועק כמו אבא שלי ואתה לא היית בשואה בכלל. תרגיע!"



שדרות מוצקין בשבילי זה הבית של משפחת גרינבלט וגם קצת משחקי כדור בגינה הדי קטנה עם היציאה לשדרות נורדאו. פעם אבא של ארז יניב רדף אחרי ולמרות שרצתי כמעט הכי מהר בעולם, תפס אותי ונתן לי סטירה מצלצלת וחינוכית. ניסיתי לשכוח זאת אבל עופר גרין הזכיר לי זאת פה ברשת ומעניין למה הבחור המוצלח הזה נפרד מהפייסבוק. לאיש הסוטר אבא של ארז קוראים אהרן שרשטינסקי שהיה שוער במכבי תל אביב ונדמה לי גם חבר דן. באחד הפיגועים של קו 5 בדיזנגוף יש תמונה של אוטובוס מפורק לחלוטין ורק הנהג נשאר יושב וחי.

בועז קופמן שחקן הפועל פתח תקוה 
מול אהרון שרשטינסקי שוער מכבי תל אביב. 
תחילת ה- 60
קרדיט: אביהו בר




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה