יום שלישי, 7 במרץ 2023

עבודת בצלאל בחנות

בוקר טוב לך קובי וגם לך אביהו. שמח לבקר פה וזו הפתעה טובה עבורי.
ברור לי שאתם וחלק מהחברים שלכם לא הכי אוהבים אותי וזה בסדר אבל אני להפתעתך מסכים איתך ואני אשנה את זה. הכסף הישראלי אם זה תלוי בי, יהיה בדיוק כמו באמריקה, אנגליה, ירדן ומצרים. אין יותר פג תוקף כפי שהסברת לי. זה לא יהיה רטרו כי אם לעתיד ואני אעבוד על זה. תבדקו אותי בעוד פחות משנה. אל תמהרו לשפוט אותי ואת הממשלה הנוכחית. נחיה ונראה. ולך אביהו תודה שהבאת אותי לפה למה שאתם קוראים חנוק אבל לי מאד נעים פה. פעם ראיתי משהו שכתבת על ההיסטוריה שלי ותמונה עם מדי אסיר ולא טרחת לבדוק איתי הפרטים המלאים. נעזוב את זה להיום ונתמקד בעתיד ובדברים טובים ובפיוס. תודה לאביהו שהביא לידיעתי את כל הסיפור הזה שעליו אתה מתלונן כבר עשרים שנה ואף לא אחד משרי האוצר והנגידים עשה משהו. מילה שלי זה מילה ואולי זו העת להתחיל מחדש עם פיוס ודרך חדשה גם עם הכסף מפעם וגם בכלל. אל תשכחו כולנו פה ביחד ולתמיד



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה