יום רביעי, 21 בינואר 2015

3 פולניות וחסימה אחת בחובבי ציון

הפולניה הלוהטת בוגרשוב 29 פינת חובבי ציון 32 תל אביב

זה היה אחלה יום בשביל מרק חם, ולכן אני כבר מקבל את המרק הכי מיוחד שאני מכיר בסביבה שלי. מרק עם כל מיני שורשים וצבעים כאלה ממש כמו בצבעי הסוואה של המרינס בויטנאם, ירוק, חום ואפילו משהו ממש כהה ויש שם גם עדשים ועלי מנגולד וזה חייב להיות טעים. מה זה כל הקטע הזה של המנגולד הזה בזמן האחרון?
כל דבר במשוושה שברחוב פינסקר טעים, אז אני מזמין את המרק החם ואני לא לבד, אבל בגשם אין הרבה אנשים וזה בסדר. לאכול עם עוד כמה מסביב זה בסדר ופעם אפילו נפגשתי שם באקראי עם שי אגסי הגאון שחייב לי 2000 ש"ח מבטרפלייס אבל אין לי אליו שום טענות כי יש מצב שבמקום 2 אלפיות הייתי מופסד הרבה יותר, אבל אל תערבבו סיפורים בבקשה, כי המרק הזה רותח וטעים אש. אין כמו מרק חם וטעים בסביבה חמימה כשבחוץ גשם של כלבים וחתולים או אם תרצו גשם זלעפות. ואז זה רק התחיל.

הנייד מצלצל ואפילו צילצול מתגבר וזו שיחה לא מזוהה ואני לא עונה כי זה לא מזיז לי והמרק רק התחיל ובכל זאת אני מוצא עצמי עונה ככה "שלום!" ומהצד השני זו היא המסתתרת והבלתי מזוהה אבל עם קול מאד נחוש וישר לעניין.
"מדברים מהמשטרה בתל אביב. זה יעקב לידרמן עם רכב טויוטה כסוף מספר 6299453?" הנשימה נעצרה והמנגולד עולה לי לאף ואני תיכף נחנק
"פפפכן כן זה אני, מה כבר עשיתי עכשיו?"
"יעקב אתה חוסם עם הרכב שלך מישהו בחניה?" המנגולד כבר חזר לצלחת וכולם מסתכלים עלי כי המשטרה מצלצלת רק לנאשמים כבדים.
"אני לא חוסם שום כניסה ושום דבר וזה חניה כחול לבן ועוד מעט אני אצטרך אמבולנס כי הרגע נחנקתי עם הגולד הזה"
"יעקב תשמע אתה חוסם מישהו וגש לשם מיד בבקשה כי אחרת אני שולחת ניידת ויש מצב שתקבל דו"ח!"
"תגידי את אמיתית כי אולי את עושה צחוקים כמו שפעם היינו ילדים שמזמינים פיצות לכל מיני מורים ואנשים שבכלל לא הזמינו באמת וככה מעבירים את הזמן. תביני אני לא חוסם וזה בדיוק במקום של כחול לבן ויש שם אפילו מקום כזה בשם הפולניה, שמוכרים אביזרי מין עם ויברטורים לכל המינים ואף אחד לא יוצא משם. אני מכיר כל בית בחובבי ציון. אפילו איפה אריק איינשטיין היה גר, ואני גם לא נגעתי במרק וזה 28 ש"ח ואני לא מגיע סתם כי מישהו מסתלבט על שנינו. סליחה יקח לי לפחות רבע שעה!"
"טוב אני שולחת ניידת ואם אתה חוסם אז תקבל דו"ח וגם נקודות. נראה לי ההבנה שלך לא משהו. ותגיד אתה היית מזמין פיצות למורים שלך? איפה למדת ולמה פיצות?"
"חמודל'ה, (זה כבר מילה שיושבת אצלי מאמא שלי, והיא יוצאת לי רק כשאני ממש נרגש) בחיים שלי לא הזמנתי פיצות למורים שלי מבלי שביקשו אבל אני יודע מי כן, והיה זמן שזה היה מאד מקובל ואחלה קטע בחברה וזה היה לפני שנולדת. תגידי ואם אני לא חוסם אז תשלחי לי ניידת נוספת עם פרחים?"
"תגיד אתה כזה חוכמולוג או שסתם משעמם לך, יש לנו פה הרבה עבודה ותגיע למקום כעת בבקשה. יותר אני לא מבקשת. מה אמרת שיש שם ליד החניה חנות של פולניה עם אביזרי מין? זה לא מסתדר לי טוב במסוף? וחוצמזה אריק איינשטיין נפטר ולא הבנתי מה הוא בכלל קשור" 
"למה לא מסתדר לך? מה עניין מסוף לאביזרי מין עם בטריות רוטטות?"
"סליחה, אני מסיימת את השיחה איתך, כי זה נראה לי לא ראוי ותגיע למקום ותודה לך" השיחה הסתיימה. 
טוב אז סיימתי המרק כי זה גם טעים וגם גשום ושתמות הניידת עם הדו"ח והנקודות, והנה כבר שילמתי לפי ההנחיות של הבן שלי, עם הטייפ הנכון ואני עם מטריה כזו של וולט דיסני של ילדים ששכחו אצלי בחנוק, ואני אפילו כזה חצי רץ ולוקח לי כמה דקות שלמות ואני שם ליד הפולניה וליד האוטו שלי ואכן יש משהו בדברי המוקדנית למרות שאין שם שום יציאה ושום כניסה, ואני ממש צמוד מאחורה למישהי שכבר עומדת שם, וזו בטוח  אמא שלה, ושתיהן ככה מביטות בי במבט של מורה זעפנית "יופי שהגעת ותודה לך. תראה איך אתה צמוד לי לאוטו. רק אתמול הוצאתי אותו מהניילון. אי אפשר לצאת ככה אתה חוסם אותי. אתמול זה לא היה פה אז רק אתה ככה צמוד לאוטו החדש שלי".
האמת הייתי די בשוק כי גם הלכתי מהר ונגמר לי האוויר, גם יורד גשם וגם המטריה הזו ואני בטח נראים כמו איזה ילד מגודל ואולי אפילו סוג של פדופיל ושתי הבנות האלה פותחות עלי פה והאמת יש משהו בקטנה, אבל ראבק מה קרה ולמה משטרה ואחותך? מה קרה?
"חמודל'ה נכון אני פה מהבוקר מוקדם ואני צמוד לך, כי אולי לקחת רוורס ולמה לא תצאי מקדימה? את הראשונה פה ואין רכב לפניך אז יאללה שימי גז ואת תמיד מזמינה ניידות לאנשים שאוכלים מרק חם וטעים? נכון גם שאתן פולניות!"
"אתה גם חוצפן וגם סתם מתחכם. מקדימה אין מכוניות וזה נכון, כי זה הקצה אבל יש פה עמוד. שאני אעלה על העמוד? זה אוטו חדש מהניילון של היבואן ואני אפילו צילמתי את הרכב שהיה מאחור אתמול וזה לא אתה אז תתבייש. רק מהמטריה שלך אפשר להבין מי אתה, וכן אנחנו פולניות אבל מתל אביב ומה הבעיה שלך?"
אז גם שתי נשים כלומר אמא ובת וגם גשם, וגם מטריה של וולט דיסני וגם התייבש לי הפה, אז נכנסתי לאוטו והזזתי אותו אולי בעשרים ס"מ (זה כל הסיפור האמיתי של נשים מוטעות בהערכת מרחקים) ואולי יותר כי בתל אביב אין מקום וכולם נצמדים לכולם ואפילו מאחור, והאמת שאם הייתי יודע את השם והכתובת של האמא הזו הייתי מזמין לה פיצה כל יום בטלפון.

צומת הפולניה חובבי ציון 32 פינת בוגרשוב 29 תל אביב ופעם שכונת נורדיה

בוגרשוב וחובבי ציון נפגשים

על הפינה והפולניה באדום

תגובה 1: