יום רביעי, 7 בינואר 2015

תודה מחמוד החמוד

התודה המעורבבת של אליעזר מורב

סופר יודה בבניין אל-על בן יהודה 32 ופעם בית העם
יום שלישי פעמיים כי טוב וגם ערב חג האורים, אז ניגשתי לסופר יודה בבן יהודה 32 בתל אביב, מה שפעם היה המשרד הראשי של חברת אל על והיום סופר שכונתי הומה ועסוק מאד. סופר שכונתי זה יופי אבל קצת חבל לי שאל על עפו להם מהבניין שנושא את שם החברה שאני אוהב בשל והודות לשני אנשים ממש יקרים. הראשון זה הדוד שלנו רובין ברי שתמיד אבל תמיד טס only EL-AL and near the ile. גם כשהובא לקבורה פה בריית שאול, זה היה כמטען בתא מיוחד וזה עלה 5000 ירוק והוא גם שילם על זה בחייו. השני זה החבר שלי ושלנו בשם קברניט יצחק בירן, שיזכה לשנים טובות ויפות, שהוא איז'ו שגם הטיס רק באל על ומקודם בחיל האויר. אז כעת אל-על במקום אחר והבניין נשאר עם אותו השם ולך תדע כמה זמן ואולי בסוף סופר יודה יקנה את הבניין וגם את השכונה.

פירות וירקות מתמונה ותור עד הטיטולים
יש להם ליודה האלה פירות וירקות, שנראים מתמונה ואפילו כאילו מפלסטיק, אבל בסוף הם אמיתיים וגם טעימים, ובהמשך היום יגיעו יוסי שטיניג ואלון מליס, אז שיהיה מה לכבד אותם וגם עוד קצת דברים על הדרך. אז בסוף ניגשתי לקופה עם שקית וחצי, ולפני הייתה אחת עם עגלה בגובה הבניין, והקופאית הבודדה מה זה איטית וההיא רוצה רק נביעות שישיה ולא מי עדן שזה לא טוב בכלל, אבל אין נביעות אבל היא ראתה במחסן שיש בצד ליד הדלת חרום, ובקיצור תור עד לטיטולים. ואני אחריה ככה מתבונן וקולט ומה איכפת לי שהחנוק סגורה, אבל זו שאחרי מה זה לחוצה ואז פתח האחראי עוד קופה והאמת שהוא הקופאית הכי טובה שם.
אז ראיתי שהבחורה שאחרי היא גם מאד מאד לחוצה, וגם מה זה מאד מאד יפה ואפילו עדינה ולבושה נהדר, אז אמרתי לה "בבקשה" כי היה לה רק משהו קטן אחד וזהו. היא מאד שמחה ואמרה "אבל אתה קודם" אז אמרתי לה "אבל את מאד מאד ממהרת אז בבקשה" אז היא אמרה "תודה חמוד" כן ככה היא אמרה "תודה חמוד" אז אמרתי לה "השם שלי זה מחמוד ובבקשה" היא לא התבלבלה בכלל ואמרה "שוקראן יא מחמוד" שילמה בזריזות והלכה. ואז הקופאית שזה קופאי אמר "מחמוד בבקשה עכשיו אתה". חג שמח

http://www.israelmint.com/?section=44153&product=2461&lineItem=287

תודה מדליה ממלכתית, תשנ"א 1990 מתוך אתר החברה הישראלית למטבעות מדליות בע"מ
על החיוך, הידידות, האהדה על ההבנה, התמיכה והעידוד, בהוקרה על יד חמה מושטת לעזרה וברכות על שהיית לצידי בעת הזאת.
פני המדליה: המילה תודה בשפות שונות, בצורת גלים, מלמעלה למטה, בעברית "תודה", ביידיש "אדאנק", בצ'כית "DAKUJEM", בצרפתית "MERCI", בגרמנית "DANKER", באנגלית "THANKS", ברוסית בערבית, בספרדית "GRACIAS" וביפנית.
גב המדליה: המילה "תודה" ופרח המשולב באות "ו" במילה.
עיצוב נתן קרפ. גלף תדהר דגן. מיטבעה ארד/טומבק וכסף – הכט. זהב – המדפיס הממשלתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה