יום רביעי, 31 ביולי 2013

פשר החלומות והצ'יטה

July 29, 2013 at 11:31am


אני ממש לא מבין מה קרה לי בחלום הזה ולכן אני מרשה לעצמי לשתף אתכם בחלום   המוזר שחלמתי שלשום.  אין לי  מושג מה רצה להגיד החולם ומהו פשר החלום. 

צ'יטה הוא חבר ושכן של איז'ו ושניהם עברו מזמן את גיל שבעים ונושקים לגבורות. חוץ מזה שניהם  היו טייסים  בחיל האויר ואפילו באל על. מעולם לא החלפתי מילה עם צ'יטה  כי לא ניפגשנו חוץ  מאותו חלום  וגם  בזמנו  כשבאתי לאיז'ו ראיתי אותו  מנקה את האוטו בחניה. אני יודע עליו כי קראתי את ספרו באופן חלקי ומעולם לא הבנתי את חיבורו הפוליטי לאביגדור ליברמן אבל זו כנראה בעיה שלי. הקוקו שלו זה כבר סיפור אחר. 

אז בחלום אני ככה שואל את צ'יטה אם כל הסיפור של של הבאת המכ"מ  המצרי  בזמנו , לא היה  משהו יומרני ומסכן חיים. אני גם שואל אותו בחלום אם לא היה עדיף לפוצץ את המכ"מ  במקום וזהו. אז בחלום צ'יטה עם הקוקו אומר לי שאולי אני צודק אבל את כל השאלות שאשאל את נחמיה דגן. חוץ מזה הוא אומר שהחיים מסוכנים רק למי שמוכן להסתכן. 

זה כל החלום ונדמה לי שאני אולי מתחיל להבין אותו ....


גור ברדלס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה