יום שלישי, 8 באוקטובר 2013

הגבולות של פתח תקוה ואלכס חולה אהבה

October 6, 2013 at 6:15pm


אלכס  גולברג  חולה אהבה לאמצעי תשלום מיוחדים.  אלכס קנה משהו מאד מיוחד ושילם הרבה כסף.  עבור הפתק  הבלוי , המקומט והמצולם  פה  שילם אלכס כמה אלפי שקלים חדשים. יש אנשים שלא היו מרימים את הצ'יקמוק הזה מהרצפה אם בכלל היו  רואים את חתיכת הנייר הזו במקרה ברחוב. אספנים זה משהו אחר.

אספנים זה משהו אחר,  ויש גם הרבה אלכסים
חלקם  מתחרמנים  עד לאובדן החושים מדברים שאין לאחרים ובתקווה שיהיו רק שלהם. הם מחפשים משהו שאחרים זורקים או במקרה הטוב משהו שאחרים לא מרימים מחשש ללכלך את הידיים.  אלכס לא מפחד ללכלך ידיים. אלכס חולה אהבה לאמצעי תשלום נדירים שאין לאחרים. אלכס גולברג אספן מתוחכם מאד.
יש המון אלכסים בעולם האספנות. רובם אלכס ויש גם אלצ'קו , אליק ואפילו אלק. את האלכסנדר המלא , טרם פגשתי.

חמשים מיל 50 להשתמש בגבולות מועצת פתח תקוה No 974 סריה 11 יו"ר: שלמה שטמפפר


אפי שחק הראה לי  בצילום את מה שאלכס קנה ואמרתי וואו. אפילו תפסתי את הראש. בחיים לא ראיתי פתק כזה של פתח תקוה ובצבע כזה. אין עוד כזה פריט בשום אוסף שאני מכיר. גם אחרים לא מכירים. לבינתיים זהו פריט יחידאי.  יש דברים דומים וגם ישנים יותר עם גרושים מצרים אבל לא כזה. תמיד אספנים מחפשים משהו שונה שאין לאיש. הפעם זה הצליח לאלכס. יש כאלה שיגידו שהוא משוגע שקונה שטויות בהרבה כסף ואני אומר שלדעתי זה אפילו בזול. איך יודעים שמשהו ביוקר או בזול? אז זהו שלא יודעים. 


זה הכל התחיל מזה שמישהו הציע את הפריט המיוחד הזה למכירה באינטרנט. הוא רצה הרבה כסף אבל איש לא רצה לשלם אז הפריט חיכה לקורבן הבא. והוא בא. תמיד מגיע בסוף מישהו שקונה את מה שאחרים לא רוצים. אלכס ניהל משא ומתן של חודשיים שלמים ועוד חצי. בסוף זה קרה. המוכר מכר והקונה קנה ועכשיו שכולם יתפוצצו כי פיתקה כזו יש רק לאלכס גולברג. אז מה אם הוא יכול להשתמש בזה  רק בגבולות פתח תקוה. לדעתי גם בראש העין זה עובר ואפילו בכפר קאסם לידנו. לגבי תיארוך הפיתקה המדויק יש חילוקי דעות. מוזיאון פתח תקוה לא עונה למיילים וחבל. מי שיודע עוד דברים אז בבקשה שיעזור ותודה  מראש. מה ניתן ללמוד מהפתק הזה. כתוב חמשים 50 מיל וגם חתום  יו"ר שלמה שטטמפר  ויש עוד שם ליד שלא מזוהה והנה יואב איתמר מהפייסבוק מביא ככה בטבעיות את השם אלי מונק ותודה ליואב . כתוב גם להשתמש בגבולות מועצת פתח-תקוה.  No 974  סריה 11 שלמה שטמפפר זה מה יש במוזיאון פתח תקוה ומה יש אם קצת תשירו שיר חמוד על האבא של שלמה שטמפפר 

2 תגובות:

  1. איך פונים לאלכס הזה אם יש לי משהו מיוחד?

    השבמחק