יום שלישי, 5 באפריל 2016

היפגשו 2 בלתי אם נועדו בבן יהודה 18א בתל אביב

דני רוגובסקי נולד בתל אביב כשהיו פה בריטים.
רמי כהן (עם הכובע) גם נולד בתל ברוך ואני לא אחראי לגבי הבריטים.
דני יותר גדול ואני לא יודע בכמה. מסתבר ששניהם למדו בתיכון אליאנס כי כל ישראל חברים. דני לא זוכר את רמי כי גדולים יותר לא זוכרים את הקטנים בשיגרה. רמי זוכר את דני האדום כשחקן כדורסל ואפילו כוכב בתיכון אליאנס. כעת אני בטוח שדני אכן היה תותח כדורסל לפני שנפצע על אופנוע. אם אתם ספקנים אז תשאלו את חיים שטרקמן שהיה יחד עם דני על האופנוע.
לדעתי דני ורמי לא נפגשו מזה כיובל שנים. זה קרה כשרמי כהן בא לחנוק והצגתי אותו בפני דני רוגובסקי. רמי כהן המורה שלי להיסטוריה ישר חיבר את השם של דני לכדורסל והזכיר נשכחות. ראיתי איך דני זורח מאושר. העיניים שלו דיברו בכל השפות. נמרח לו סוג של חיוך שבלתי ניתן לשחזר. מישהו לחש לי שהוא לא נרגע והתרגש כל היום וגם למחרת. 

פעם מישהי אמרה לי ש"אתם הגברים מחוברים לשני דברים. האחד זה המה שמו שלכם והשני זה הכדורגל שלכם". אז פה זה כדורסל ועל המה שמו בפעם אחרת.


רמי כהן פוגש את דני רוגובסקי בחנוק המטבעות — ‎ at לידרמן מטבעות‎.‎


עוד על דני רוגובסקי ומפעלותיו

ועוד על רמי כהן המורה שלי להיסטוריה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה