יום ראשון, 3 באפריל 2016

שיפוצים, קבלנים ועורכי דין

חבר ילדות מהשכונה שלי בתל אביב עובד בתחום השיפוצים הרבה זמן. לדעתו האישית (בלבד) והמקצועית הוא עושה עבודה נהדרת וגם במחירים ממש בסדר. חלק מהלקוחות שלו ממש לא חשבו ככה ואפילו תבעו אותו לדין. 

בבית משפט הוא תמיד יצא בסדר כי היה לו עורך דין בסדר שגם אותו הכרתי. העורך דין הזה שהוא במקור בכלל מהנדס רקטות, לא מחפש בכלל עבודה כי מצבו הכלכלי והכללי לא מצריך עבודה בכלל. תמיד אנשים שהסתבכו אילצו אותו לעבוד.
בסוף אחרי כמה משפטים שבכולם הוציא בסדר את המשפץ החליט אותו עורך דין שזה לא מתאים לו יותר. "עשה לי טובה לך חפש לך מישהו אחר בבתי משפט, כי שנינו יודעים שאתה לא כזה צדיק ולי פשוט נמאס כבר מכאלה הצלחות". 
נדמה לי שמאז החבר הזה לא חזר יותר לבתי משפט. חבל שזה לא קרה לעוד כמה אנשים.


לא בטוח שאני מבין למה אני מביא את זה, אבל חשבתי שזה קשור למשהו שקרה השבוע.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה