יום שישי, 1 באפריל 2016

שחיה בהתכתבות

שיחה שהחלה בבוקר עם קולגה לתחום ואני רק מצטט ובינתיים חושב מה לענות. תעזרו לי בבקשה. תודה רבה ובבקשה נסו להיות יצירתיים רק לגבי תשובה ולא לגבי המטבעות. תודה רבה שוב.

"קובי שלום מדבר פלוני אלמוני מרחוב קיש מתחת לכביש על הפינה של מהזה פינת למה. מה שלומך? יופי תגיד לי בבקשה איך אני יודע שהמטבעות שיש לאנשים שאצלי הם מקוריים? האם הצבע והמשקל זה מספיק בשביל לדעת? איך אני יכול להיות בטוח שאני קונה מהם מטבעות מקוריים ולא זיופים? תגיד אם אני מסתכל על הקטלוג מצד ימין ורואה למשל שיש שם כזה עיגול מעל הזנב של הסוס אז...."


אני עונה "תשמע קולגה מרחוב קיש ותשמע טוב ואפילו טוב טוב. בפעם האחרונה שלימדתי מישהו לשחות בהתכתבות הוא טבע ומת לגמרי. היום יש דגל שחור. צא מהמים וחכה לאמא. ביי".

הוא ניתק. ממש מוזר החולגה הזה.

מטבעות זהב לא מקוריים אבל בכל זאת מזהב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה