יום שני, 4 באפריל 2016

חדוות התמונות

אפי שחק טוען שצריך גיבוי. לא יודע אם הוא התכוון לגיבוי מהסוג הזה אבל אני החלטתי שאני מעביר את כל אלבומי התמונות שלי לפייסבוק והם ישמרו לי אותן ועל המחיר נדבר בהמשך. פעם אלבום בפייסבוק הכיל 100 תמונות והיום 1000 ובעוד שנה מי יודע. 

אני מאד נהנה לראות תמונות מכל הצבעים ומכל הזמנים והסדר לא תמיד חשוב למרות שיש כאלה שחייבים לסדר לפי אזור, שנה, ואולי גם חלקה, גוש ושורה. 5 שנים זה הרבה זמן ובעצם לא כלום במימד הזמן, אבל בתל אביב קורים דברים והרבה ולעיתים נעלמים ונולדים דברים והתמונות זוכרות לתמיד. מתברר שככה זה בכל מקום שיש בו חיים. 


תזכרו שכל זמן שאנחנו פה אז יש תמונות. אז בפעם הבאה תגידו cheese



קישור לאלבומי תמונות בפייסבוק



חסקה בים הגדול חלק מציור קיר אולי של רמי מאירי


בסוף חייבים משהו מתוק וקטן — ‎at הזקן והים‎.‎


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה