יום ראשון, 3 באפריל 2016

אמנון מבקש מטבעות מנדט עבור הנכד

היום מישהי מאד סימפטית צילצלה לחנות ושאלה "זה לידרמן מהמטבעות?"
עניתי "כן"
"אז אני מעבירה אליך את אמנון" .
"טוב בסדר" עניתי.
"שלום אני אמנון ואני מבקש סדרה של מטבעות מתקופת המנדט בשביל הנכד שלי כי ככה הוא ביקש מטבעות ולא שטרות"
עניתי "בסדר אין בעיה זה עולה בערך 300 ש"ח ולמי לשלוח ולאיפה?"
"תשלח לכתובת ככה וככה (מסר כתובת אמיתית) ועבורי כמובן"
"בסדר אבל עם איזה אמנון אני מדבר בבקשה?"
"הא חשבתי שהמזכירה אמרה לך אני אמנון ......(מסר שם משפחה אמיתי)"
ואז הבנתי שדיברתי עם אמנון מאד סימפטי ונחמד שכמעט כל אחד בישראל מכיר ואפילו רק על פי הקול.


פעם מישהו בכנסת אפילו הודיע על פטירתו בטרם עת אבל זו הייתה מתיחה לא מוצלחת ואמנון איתנו ועובדה שדיברתי איתו.

מטבעות מנדט 1 , 2 , 5 , 10, 20, 50, 100 מיל סט של 7 יחידות במיגוון תאריכים מ 1927 ועד 1946
צילם אליעזר מורב‎.‎


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה