יום שלישי, 25 באפריל 2017

מעטפה שחורה

April 26, 2016
 הוא הגיע לחנות אחרי שיחת טלפון מקדימה. הוא מבקש לבדוק מה שווים הכספים של אבא שלו שאסף הרבה שנים וכעת מספיק לו מזה. הסברתי לו שניתן לעשות ברור מקדים בטלפון וככה נחסוך לכולנו זמן ודלק. שימון פרס טוען שזמן זה הדבר הכי יקר שיש בעולם הזה ואני מעולם לא עבדתי לפי שעה. מישהו אמר לי פעם שנדמה לו שלא עבדתי מעולם והאמת שדי נעלבתי כששמעתי זאת ובהמשך הפנמתי שיש בזה משהו ועבודה זה דבר מאד גמיש.
 הרבה ברורים מתחילים בשיחת טלפון ואם מבהירים וממצים נכון את הנושא, אזי זה מספיק ותודה לממציא הטלפון והחוט. אז אחרי שיחה בה היה ברור שזה לא משהו מבטיח, הוא החליט בכל זאת להגיע ולפרוש את השטרות בפני בחנוק. האמת מה שהכי הפתיע אותי הייתה האריזה של הכסף כלומר המעטפות בהם היו השטרות מונחים. אפילו איינשטיין ירקרק היה לו וכל העסק אולי 100 ירוק.
 בהתחלה נבהלתי. מה פתאום מעטפות שחורות ואפילו מהודרות. מעולם אני לא זוכר שראיתי דבר כזה. מה המטרה ולמה שחור? אולי כסף שחור? שטויות. אולי הזמנה לאזכרה? חתונה? לא נראה לי למרות שלך תדע מה עושים היום, כי הכל הפוך מלהפך. חוצמזה אמא שלנו תמיד אמרה שחתונה ולוויה לא שוכחים ואם לא הבנתם אני מבטיח להסביר באריכות.


מעטפה שחורה וזה פעם ראשונה שאני רואה דבר כזה

 איזה מעטפות יש בחברה קדישא? מי יודע איזה צבע היה למעטפות של טלנסקי, אם בכלל היו מעטפות. בית משפט קבע שכן וגם לא, ובסוף שולה סגרה עליהם ולא בחצר.
 אני זוכר מסיפורים של מבוגרים וגם מהמוצרים בשטח שעשו מעטפות הנצחה לנשיא וייצמן כלומר לפטירתו שהיה ארוע ממלכתי מתוכנן כי המוות של ווייצמן היה ממש לא קצר. יש מארז פלסטיק עם 2 מטבעות זכרון מזהב. הצבע של האריזה שחור עם כיתוב זהב וגם 2 בולים אפור לבן והנשיא דעך כמו נר עד שנפטר ומעטפות יום ההופעה הבהירות מלוות בפס שחור מסביב כמדומני.
 מעטפות עושות לי את זה והכל בגלל אמריקה והדוד שלנו רובין ברי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה