יום שלישי, 11 בספטמבר 2018

אל על הכי בבית ותודה לברוך דבורסקי


פעם היו סכינים ממתכת בטיסות אל על. 
"רוסים לא נותנים סכין במתנה כי אם תמורת משהו סמלי וזה מנהג מפעם". 
אני מכיר מנהג בו מניחים סכין וספר מתחת למזרון של תינוק זכר שרק נולד ונדמה לי שאני מסוגל להבין את המשמעות. 
יש אנשים שמערכת היחסים שלהם מוגדרת "על סכינים". 
משקיעים בבורסה מצטטים את המשפט "לא תופסים סכין שנופלת". 
את הסרט סכין במים של רומן פולנסקי צילם ירזי ליפמן (יורק) Jerzy Lipman קרוב משפחה שלנו. 
יש מדליה ישראלית למטוס הקרב הראשון של ישראל בשם מטוס סכין AVIA S-199. 
פעם כשנפלנו וקיבלנו מכה אז אמא שמה סכין ולחצה שלא תצא בלוטה. 
אני גם זוכר את האיש שקרא "שלייפ סכינים" והיה לו מכשיר על אופן שחידד סכינים והיו גם גיצים. 
הכי עדיף לקנות אבטיח על הסכין. 
אספנות של סכינים עושה לי צמרמורת.

סכין מתכת עם הכיתוב עברית אנגלית אל על

אלעל elal


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה