יום חמישי, 15 באוגוסט 2019

סודות גלויים בתל אביב

   2019   January 26

אבי משה סגל מגלה סודות שמותר כבר לספר אחרי 70 שנה פלוס. אם בא לכם לקבל נגיעות של שירותי הבטחון שלנו, טרם הקמת המדינה ועד לא מזמן, זה הסיור. משקפי שמש להסוואה לא חובה.
מסע בזמן עם אבי משה סגל האנרגטי והשולט בחומר שווה את השטר הצהבהב עם לאה גולדברג והאיילות שתשלמו. קול חזק ברור ונחוש ואין צורך בהגברה. יש הדגמות בשטח, ספרים, צילומים, אקטואליה עם קונספירציות וגם נגיעות בעניני נפש, קשרים וסודות של מפעיל וסוכן ואפילו פנסיה ותנאים לפרישה. לא זוכר שדיברנו על סקס ומדליות מתכת של המוסד והשב"כ וברור שיש כאלה. שיתוף החניכים תמיד מועיל וזה כלל ראשוני בהדרכה להמונים. סגל האדמדם מפרגן בגדול לאנשי הימין ונותן להם קרדיט מלא וסיפור השתלבותם במנגנון הממלכתי לא בא בקלות.
תזכו לגעת ולהיזכר בשמות של עמיחי פאגלין, איסר הראל, יצחק שמיר, אלי כהן, מייק הררי, מאיר עמית, עקיבא כהן, שאלתיאל בן יאיר, יעקב חרותי, דוד שומרון, השר פנקס, עמוס קינן, סילביה רפאל, מוטי כפיר, יצחק אלמוג, אברהם גמר, אהרון מזרחי וזוגתו מריון ובטוח שהיו עוד. בדיבורים סבבנו בכל הארץ והעולם. הגענו לרחוב שגדלתי סוקולוב 26 וגם למחנה גלילות וראש העין וכפר קאסם מחוץ לתחום אולם פרנקפורט וגרמניה כן אבל הפעם בלי אייכמן בכלל.
באמצע רוטשילד הגענו לפרק נטול סודות בכלל עם בית צים שנשרף והקטע המיתולוגי עם "בצים שורף" ומוקדנית מכבי אש שהמליצה על טיפול בעזרת טאלק לביצים של המודיע הראשון ובקרוב אבי משה סגל עושה ארוע הוקרה עם טייסי החילוץ וצ'יטה והקוקו גם.
התחלנו ברחוב השפלה 1 עם רישלום (רישום ותשלום וכל הזכויות שמורות ליגאל חסקין) ומיד סיפור מנהרת בית הדר והפיצוץ הטרגי וגמרנו כעבור פחות משלוש שעות ברחוב אלנבי 79 פינת מזא"ה עם יין קיסריה ברחוב עצמו וברור שיש קשר. פעם הנהלת בית הספר להכשרת לוחמים חשאיים של יחידת קיסריה והיום פיצריה כשרה צנועה ונהדרת.
החיים של כולנו מורכבים מאהבה, כוח, אינטריגות ואוכל. הסדר לא חשוב.



רחוב השפלה מול משרדי החברה להגנת הטבע
 וגם המשרד של יועץ המס הראשון של אבא והמונית 
וגם של החנות דוד שרגורודסקי


היום הוסטל אברהם
 ופעם מרכזיה של משרד התקשורת ובזק עם חוטים וטלפונים
 ובטוח שמישהו האזין למישהו


גג מיוחד נפתח לסוכה כשרה
 וגם שגרירות רוסיה שמישהו ניסה לפוצץ ומעניין למה. 
בית לוין בשדרות רוטשילד


דלת תמימה במרכז תל אביב אלנבי 79 פינת מזא"ה 2
 ופה בקומה ג היה בית הספר להכשרת לוחמים חשאיים של יחידת קיסריה.
"בית דוד" אדריכל יהושוע צבי טבצ'ניק


בית המכס ברחוב הרכבת. עדיף מקום בילוי על מוזיאון משמים וקודר

השפלה 1 וממול בית הדר
 ופעם מישהו רצה לפוצץ אותו יחד עם כמה בריטים. 
דרך הפעולה מנהרה מתחת לאדמה.

                                         עיר הביון העברית הראשונה 
                                                 צילם פלג לוי

אבי משה סגל מדריך סיורים עירוניים 0525242803
                            אוצר מוזיאון חיל האויר AVI MOSHE SEGAL





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה