יום שלישי, 16 במרץ 2021

טבעת זהב

שלום לידרמן קוראים לי מוני וקניתי אצלכם טבעת זהב מדליקה במכירה האחרונה של הזדמנות בידספיריט. שילמתי מזומן ואהבתי הפריט, אבל אתמול כאשר שקלתי שוב ראיתי שזה לא המשקל שכתוב בקטלוג. יש לכם טעות. יש בטבעת פחות גרמים והמחיר צריך להיות פחות ממה ששילמתי.



בסדר מוני. אומנם עבר כבר יותר מחודש ימים והמוכר בדיוק שלשום קיבל כבר את כספו אבל אם יש טעות בנתונים ואתה לא מרוצה מהקניה אז הנה כספך בחזרה. תספור טוב בבקשה ותראה אם כל השטרות פה, שחס וחלילה לא חסר איזה שטר בצבע כחול או צהוב.
אולי אתם יכולים להוריד את המחיר בהתאם לנתונים החדשים?
מוני כרגע לא, אבל אולי בעתיד נשקול זאת עם המוכר. היו לפריט מספר הצעות ואולי נציע זאת שוב. קיבלת כספך בחזרה? זה מספק אותך? אולי עוד משהו מוני?
הכל בסדר וחשבתי שאולי ניתן לקבל את הטבעת בפחות כסף. הגיוני לדעתי.
מוני אני מקווה שכעת הכל בסדר, אבל רק שאלה לסיום ואתה לא חייב לענות כי זו שאלה מכשילה וייתכן שאינה הוגנת. האם במקרה והיו לטבעת עוד כמה גרמים נוספים ממה שכתוב, האם גם אז היית פונה אלינו ומבקש אולי להחזיר הפריט או להוסיף משהו במחיר? תחשוב טוב לפני שאתה עונה ואתה לא חייב לענות. סתם סקרנות אישית שלי לגבי האנושות ובני האדם באופן כללי.
את האמת לא הייתי אומר כלום. בעיה שלכם. לא שלי.
תודה מוני ושבוע טוב.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה