יום ראשון, 15 בספטמבר 2013

קוקיצה - מקום קטן של אוכל מהלב

בבן יהודה בתל אביב יש הרבה מקומות שאפשר לאכול  בהם אוכל. קוקיצה זה מקום אחר. גם אוכל וגם מקום עם אווירה טובה  ומי שנכנס מבין בלי צורך בהסברים. אמא שלנו גניה ע"ה תמיד אמרה וגם ביקשה "שתיהיה אוירה טובה". בתיאוריה זה קל ובמציאות משימה ממש לא קלה.  הרגשה זה דבר שלא מצריך דיבורים. אחרי שגם אוכלים  מבינים את היחודיות של המקום הקטן והקסום הזה. אפילו צ'ה גווארה על הקיר ומענין למה. מה דעתכם על השטר של 3 פזו מקובה?

עובדים עם הלב והנשמה בקוקיצה בבן יהודה 33 תל אביב

 שי וליאור פתחו מקום  קטן וסימפטי לפני יותר משנה.  שי הוא הטבח  ובהתחלה אפילו אמא שלו ברוריה עזרה להם והאמת זה היה נהדר. תוחזר ברוריה ולאלתר כי אין כמו האוכל של אמא. עושה רושם שהם מסתדרים נהדר ותמיד כולם שם שמחים. מעיין המהפנטת  תמיד שם , בזריזות מגישה, מפנה , מחשבנת וזה כייף לראות פנים יפות. בכלל נראה שכולם שם עובדים מהלב למרות שאין ארוחות חינם. חברים קוקיצה זה יופי של מקום. אפילו מנשה פנירי אמר "אחלה אוכל" ולא השאיר פרור בצלחת. 30 עד 50 ש"ח כולל שתיה ואתם שבעים.

             קוקיצה סלט בר * אוכל ביתי * קייטרינג * ארוחות חגיגיות בן יהודה 33 ת"א  03-5169136.
 פעם היה שם משהו מאד דומה אבל בכל זאת שונה. היום בקוקיצה הקטנה עמוס כי המקום צר מלהכיל אבל אם יש אהבה וסבלנות הכל מסתיים בטוב. לעיתים צריך לחכות בתור וזה עוד סימן למקום טוב. סלטים, עוף בתנור, חזה עוף, מרקים, תבשילי בית מגוונים ובכלל אוכל מגוון שתמיד נגמר. אין גפילטע פיש וחבל. גם לא רגל קרושה.

10 אנשים לערך יכולים לשבת בצפיפות בקוקיצה ולאכול בו זמנית. לפעמיים אינטימיות יתר, ולעיתים אחלה דבר במיוחד בחורף. הרבה באים ולוקחים ואפילו עפים מבלי לשבת. לדעתי אלה הקליינטים הכי טובים. אני אוהב לשבת כי אוכל בלי סבבה ורגיעה זה ממש סוג של פורקן לא איכותי.
 מקומות של אוכל כל הזמן נפתחים כי בלי אוכל אין תורה. מקומות של אוכל זה עולם בפני עצמו. נולדים , קמים, גדלים, נופלים , מתפתחים וכל מה שתרצו. עולם אכזרי כי ככה זה עם הרבה דברים. הצלחה תלויה בהמון דברים והלוואי שהמציאות  הייתה  פשוטה  כמו התיאוריה. לנהל עסק של אוכל זו משימה מורכבת גם אם זה נראה ממש קלי קלות. אני לא יודע מה סוד ההצלחה של קוקיצה אבל עובדה שכל מי שאני מכיר אוהב את המקום ואוהב את האנשים.  ואולי זה כל הסוד.
בכל זאת ההסבר די פשוט ולדעתי זה תמיד מורכב משלושה דברים כמו עוד הרבה דברים
אוכל טוב , מקום סימפטי ומחיר סביר. על שלושה דברים אלה יקום ויפול עסק ממוצע בתחום האוכל. בקוקיצה תמצאו את כולם. בקרוב המקום יהיה צמחוני טבעוני ועם לא פחות אהבה. על המחיר נדבר כשנגיע לקוקיצה. חוץ מזה יש לי רעיון ישן איך לשלב אמצעי תשלום נחמד ויחודי בלבד לקוקיצה.

3 פזו עם צ'ה מקובה צילום עוזי ו.

תגובה 1:

  1. מסעדה נהדרת.היינו ומאוד נהנינו.גם מהמחיר , השרות והמנה הטעימה.מומלץ מאוד

    השבמחק