יום שישי, 21 באפריל 2023

כ. אשראי הצד שלי

יושב אצל מרקפה ושומע אותו מדבר בטלפון עם מישהו בחברת כרטיסי הפלסטיק ואני מזיע ומופתע מחדש.

גאה בעצמי על כל יום שאני לא מקבל כרטיסי אשראי בחנוק ואני מבין שאני גאון פיננסי ברמה של אלברט איינשטיין בעסקים. כל כך הרבה טריקים שטיקים ופלברות יש בתחום הזה וחלקן נכנסות ולוקחות לך כסף מהכיס ולא דברנו על העמלות הרגילות. כל הכבוד לנתניהו שויתר על כרטיס לעצמו והלוואי שהייתי כמוהו בקטע הזה.
שלא תבינו אותי לא נכון ואציין שפעם כשרק התחילו עם זה היה לי מכשיר שגיהץ כמה חברות ולכל אחת דפים משלה ועמלה משלה ועל אחותה לא היום. עבדתי איתם וגם אז השחילו אותי כל פעם בטריק אחר. אני מדבר על החברות עצמן ולא על נוכלים שעוקצים בגדול כאלה עסקים טמבלולים. לפני המון שנים אמרתי לכול חברות האשראי ללכת ולהזדיין בסבלנות ולעזוב אותי ואני יודע שבכסף שחסכתי מאותן ויזה, ישראטיזי ואחרים אני נוסע לפתח תקווה וקונה לאהובתי מינה המיוחדת במינה, זר פרחים וכולנו מבסוטים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה