יום שישי, 29 במרץ 2024

השבת אבדה

הולך סבא קובי עם נכדו דויד ברחוב סוקולוב 91 בתל אביב ורואה על עץ פתק לבן ובו כתוב באותיות ברורות ובכתב יד "השבת אבדה נמצא סכום כסף באיזור הזה אפשר לקבלו לפי סימנים ויש אפילו מספר טלפון נייד". דויד הצליח לקרוא את המספרים ואפילו כמה אותיות וזוהי התחלה טובה ליום מבורך עם תוכניות לרוב.

מכיוון שדברים כאלה תמיד תופסים לי מקום בראשי הקודח והמותח, החלטתי שאני מתקשר לכותב המודעה בהמשך היום עם שני עדים למספר המצורף. זו הייתה הפתעה משמחת, מפתיעה ואפילו מרגשת. עד לאותה שיחה לא דיברנו מעולם מעבר לשלום שלום ואולי מבט חטוף קצר, למרות שנפגשנו פה ושם בארועים משפחתיים לאורך השנים. הכסף שנמצא היה במעטפה והיו שם כמה אלפי שקלים חדשים וישראלים. זה התגלה ככה במקרה תוך כדי ריצה וספורט ואחרי תליית המודעה הגיע הטלפון המיוחל והאבדה הושבה.

לכותב המודעה והמוצא קוראים יגאל והוא אחיו הבכור של בני דוידוב הנשוי לבת דודה שלי מצד אימי וגם תיכון עירוני ה' ממש חזק בתמונה.
כן זו הבת דודה הכי קטנה מהמרפסת של שלמה המלך פינת קרן קיימת מול גן החיות. אם אתם גשש בלש אז כאן יהיו לכם כמעט את כל הפרטים לפתרון החידה למרות שהפוסט נכתב לפני כמעט עשור והפתק רק מאתמול. בהצלחה ותודה לאלוקינו פרטים נוספים בהמשך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה