יום רביעי, 15 ביולי 2015

צריך לדעת להסביר טוב

שולחן עבודה זמני של אפי שחק

דקל ישעיהו הסביר לי איך עושים קיצור של קישור באינטרנט ככה שלא יראה ארוך, מכוער ומעצבן. הוא הסביר לי באמצעות מייל ואמר לי לעשות ככה וככה, אבל לא הצליח לי. אז דקל בא לחנות, והראה לי שחור על גבי הצג איך עושים קיצור של קישור דרך גוגל, וזה אפילו בחינם ואז הבנתי לגמרי. אחרי תירגול קצר, הפנמתי ועכשיו אני מסביר את זה לאחרים, וכולם חושבים שאני מה זה היי טק ואני ממש לא.
אליעזר מורב הסביר לי איך שולחים תמונה מבלי להעתיק אותה כלומר עומדים עליה ואז עושים כמה דברים עם העכבר וזהו. אז בטלפון כשאמר לי לעמוד עליה כלומר על התמונה זה היה נשמע לי מאד מוזר וברגע האחרון הבנתי שהמסך לא יצליח על הרגל שלי ובסוף אליעזר הגיע לחנות בשביל שאפילו אני אבין והראה לי בדיוק איך לעשות וכעת אני יודע לשלוח תמונה בקלי קלות וכולם חושבים שאני מה זה היי טק ואני ממש לא.
אפי שחק הסביר לי איך מעלים רצף של תמונות כאלבום שלם ולא כפי שנהגתי לעשות עד היום תמונה תמונה. הוא הדגים לי ואפילו הוסיף עוד כמה דברים אבל ביקשתי שיסביר לי רק דבר אחד כי אחרת גם את האחד הזה לא אבין. בסוף הבנתי ואפילו עשיתי לבד. כשהילדים שלי הסבירו לי זה היה מאד מהיר וללא התחשבות בקשיי תפיסה ולא הבנתי וגם נדמה לי שהתעצבנתי ובסוף הם הלכו וידעתי שאני לא יודע להעלות רצף של תמונות ולכן אני ממש לא היי טק.

צריך לדעת להסביר טוב
פעם הייתי בבנק וראיתי מישהו שרצה כסף. נדמה שהוא היה ערבי כי היה לו כזה מבטא והאמת שככה זה גם כתוב בבדיחה הידועה. אז הפקידה החמודה הסבירה לו בשקט שאי אפשר. היא ראתה במחשב שהמצב הכספי שלו לא מאפשר. הוא לא הבין והתחיל לצעוק כי הוא היה ממש צריך את הכסף והיא כנראה ניסתה להסביר לו שהחשבון במינוס ואי אפשר ואין אישור ושידבר עם המנהל. האיש התחיל להתפרע וגם קילל ונהיה בלאגן ואז הגיע המנהל ולקח אותו הצידה ואמר שאין כסף וגם שם לו כזה בוקס ונהיה שקט והחיים בבנק חזרו למסלולם. ניגשתי אליו וניסיתי להבין ואולי לעזור במידה וניתן. האיש אמר לי שעכשיו הוא מבין כי המנהל יודע להסביר טוב.
אם למשל גם אני רוצה קצת, אבל ממש טיפונת מהגז החדש שמצאו בים הגדול, אז איך אני מקבל ממש קצת מזה בבקשה. תסבירו טוב בבקשה ובלי בוקסים. תודה

2 תגובות:

  1. איך אתה מקבל קצת מהגז שיש בים ?
    זה פשוט:
    אתה משחד מישהו במוסדות השלטוניים של רפובליקת הבננות ויש לך נתח ממאגר של גז.
    זה פשוט וגנרי בכל מקום בעולם וגם בישראל.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אבל אתה מוכן להיות יותר ספציצי כלומר שם כתובת או נייד. למי אני צריך לפנות בבקשה. האם כחלון קשור לנושא?

      מחק