יום שישי, 16 באוגוסט 2013

אומרים שהיה פה שמח לפני שנולדתי

August 16, 2013 at 7:28am
תמונות שחור לבן מפעם מצליחות להפנט אותי. במיוחד כאלה שצולמו לפני שנולדתי.  יש בצילומים של פעם חדות ואווירה מיוחדים , או שזה הכל רק בראש.  גם תמונות סביב 1958 וקצת,  מצליחות לעשות לי את זה. משום מה דברים  שראיתי וחוויתי  בעצמי פחות מרגשים אותי. 
חשבתי שאני מכיר את כל התמונות המשפחתיות מפעם וממש לאחרונה גיליתי שכמו תמיד יש עוד משהו שהתחבא. לאחותי אראלה הבלונדה,  יש אלבום  אישי  ובו תמונות שמעולם לא ראיתי. אחת מהן ממש שיגעה אותי ובמובן הטוב. 

הר כנען-צפת חופשה משפחתית במסגרת משטרת ישראל

בתמונה הנהדרת שצולמה כנראה על ידי הצלם המשטרתי (?) רואים  מימין את אמי גניה, אחותי אראלה, אבי שמואל ואחותי דבורה. כולם  צוחקים  ומענין למה. הם עומדים לפני הרכב המפואר של נשיא המדינה. אחותי אראלה זוכרת שרחל ינאית בן צבי  ומניה שוחט באו לאותו נופשון משטרתי  בהר כנען שליד צפת וזה כנראה הרכב שהביא אותן. ליד העץ עומד מישהו לא מזוהה. אראלה זוכרת  שאירגנו שם פעילות מיוחדת לילדים כי ההורים באו לנוח.  השנה כנראה  1956 פלוס. אני עוד לא בתיכנון.   אבא שלי היה שוטר  מ 1949  ועד 1958  . בטוח שיש עוד פרטים  נחמדים  המצויים בתמונה. אשמח לעזרתכם האדיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה