יום רביעי, 31 ביולי 2013

על 4 בנות שאוספות מטבעות

June 20, 2013 at 11:33pm
היום ראיתי את האספנית הרביעית בחיי שאוספת מטבעות. ידוע לכל שבנות/נשים לא אוספות מטבעות. לדעתי זה מאד נבון לא לאסוף מטבעות. הכי טוב זה לא לאסוף כלום  וזהו. לאסוף חוויות זה בסדר ואפילו לקטלג.

*בנות לא אוספות מטבעות. נקודה.*
פעם אפילו תיעדתי שלוש בנות שאספו מטבעות ובאו לחנות.  לא היו יותר משלוש וזו עובדה של למעלה משלושים שנה. היום כנראה נוספה הרביעית למנין האישי שלי ואולי זה מתחבר ל4 אמהות. אם לא הייתי רואה במו עיני גם לא הייתי מאמין.
הראשונה הייתה  סגנית אלופה בהרמת משקולת מטג"יקיסטאן.  השניה רופאה  מאיכילוב עם הארלי דוידסון  ועל השלישית לא כדאי לכם בכלל לדעת כי אולי  רק  חלמתי חלום . לצערי שרון סטון לא מתענינת כלל בשטרות מנדאט  ואת זה אני יודע מידע אישי בדוק ובכל זאת הקשר שלה לנשיאנו  פרס לא ברור לי.

*דמיטרי פרוקופייב ממוסקבה*
היו לה שני תיקים די מוזרים שהיא לא עזבה לרגע. אחד על הגב  והשני ככה בצד והיא די נמוכה  עם מכנסיים די זלמניות, סנדלים ירוקים ומשקפיים שחורים. היא אמרה שהיא מאד עייפה והבן שלה בן ארבע וחצי לא נותן לה לישון ותמיד היא זוכרת עצמה עם מטבעות ושטרות ובעיקר מרוסיה.  היא לא אמרה  את שמה  וגם לא שאלנו. כשאמרתי לה שבישראל זה לא כל כך מקובל שבנות אוספות מטבעות היא אמרה לי שזה כנראה בדיחה פרטית שלי ושאותה זה לא מצחיק בכלל.  היא הייתה שעה שלמה לפחות ודימה ממוסקבה שבדיוק נמצא בארץ בביקור ובא להגיד שלום עזר לה כי ברוסית אני מאד חלש.  דמיטרי שולט בעברית נהדר ורבים בישראל מכירים את קולו הרדיופוני המיוחד. בסוף  החשבון היה 15 ש"ח שלמים , עבור שני מטבעות מרוסיה וכמה מטבעות פשוטים נוספים. כשהיא  עזבה את החנות והלכה לדרכה , דימה אמר לי שהוא בטוח שהיא לא סתם אספנית. ביקשתי הסבר למתחילים  ודימה אמר לי שלדעתו המקצועית היא מרגלת מתחילה. אם חשבתם שדמיטרי לא מבין בעניני מודיעין אז טעיתם בגדול. לך תבין את הנשים שאוספות מטבעות או שדימה פרוקופייב ממוסקבה סתם מדבר שטויות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה