יום שני, 19 בספטמבר 2016

המלך ואני - הוילה של חוסיין ברמאללה


חוסיין המלך היה חבר שלי לפחות מבחינתי. הפעם הראשונה שנחשפתי אליו היה אחרי מלחמת ששת הימים ונסענו לראות את הוילה שלו ברמאללה יחד עם משפחת לרר הירושלמית. 


התמונה של חוסיין החייל הייתה אצלי בחנוק, צמודה לגלויה של הנסיכה דיאנה, ואין לי שום הסבר רציני מלבד העובדה שאלו היו גלויות טובות ויפות, שהצליחו תמיד לעורר סקרנות ושאלות של הרבה אנשים ומכל העולם.
פעם אנוואר מחברון ביקש ממני את התמונה, כי רצה לצלמה והבטיח להשיבה. בסוף הבנתי שגם ערבים טובים משאילים דברים ולא תמיד מחזירים, ממש כמונו הישראלים עם השאלת הספרים. בסוף אנוואר החזיר את התמונה אבל כשהיא מוגדלת וזה לא היה בכלל אותו דבר וברור שלא אותה תמונה, אבל שכחתי מזה עד לרגע זה. נראה לי שהמלך חוסיין והנסיכה דיאנה זה אחלה שידוך וגם אחלה רעיון לפוסט.
הפרק של חוסיין המלך עם מטבעות, שטרות, מדליות ,בולים ובכלל דברי אספנות למיניהם זה פרק בלתי גמיר ולכן לא נתחיל אפילו. 



כשחוסיין ביקר בארץ למדתי מפרידמן החרדי מירושלים, שיש ברכה מיוחדת ביהדות כשרואים מלך וזה מאד נחשב, כי לנו אין עוד מלך ואפילו ביבי שלנו הוא רק קוסם.


הוילה של חוסיין ברמאללה.
אמא אני ואבא עם גברת לרר משמאל והצלם דוד לרר וזה קצת אחרי 1967

2 תגובות:

  1. היי. סיפור מרתק. הוילה הזאת היא בשועפט, מזרח ירושלים ולא רמאללה. רמאללה זה קצת יותר צפונה... אבל תודה על הסיפור. בני https://www.facebook.com/apodocumentaries/photos/a.1545043175761844.1073741828.1544990949100400/1907525969513561/?type=3&theater&ifg=1

    השבמחק