יום רביעי, 7 בספטמבר 2016

פאטון

מנפלאות הבזקי הזכרון המוזר והבלתי מוסבר

אביהו בר שלח לי בעבר כמה תמונות מארכיון הרווארד של קולנוע פאר והסרט פאטון. אני זוכר כילד את הסרט אבל לא את הטנק שהביאו לשם. ידעתי שאם אראה את התמונות שנית, יש מצב שאזהה מישהו מהניצבים והנה בול פגיעה. צביקה ברומברג שמככב על הטנק, אישר לי שהוא זוכר זאת ומעולם לא ראה התמונות.
אחלה קטע והפתעה ואולי גם אתם תזהו עצמכם כטנקיסטים קטנים

צביקה ברומברג על הקנה



קולנוע פאר הסרט פאטון הגנרל הלוחם 1970

צביקה ברומברג והטנק בקולנוע פאר

על הפינה של קולנוע פאר רחוב שמעון התרסי מספר 2 ורחוב ישעיהו וגם וסוקולוב שלא רואים

פאטון הגנרל הלוחם קולנוע פאר תל אביב
ילד תל אביבי בשיטוט עצמי לפני הקולנוע

צביקה ברומברג עם המשקפיים ורונן שוכנדלר
צביקה שגדל ברחוב יחזקאל וטיפס על הטנק ליד קולנוע פאר
טוען שהוא זוכר איך נסע עם אבא שלו לירושלים ובמונית של אבא שלי.
הוא אומר "אני זוכר את הצ'קר של אבא שלך ואפילו הרעש מצלצל לי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה