יום רביעי, 15 בינואר 2014

למה אנשים קונים זהב?

January 12, 2014 at 9:17pm


למה אנשים קונים זהב?
מעולם לא הבנתי למה אנשים קונים זהב. גם אחרי 32 שנה ויותר בהם אני עוסק בדבר הזה עדיין לא הבנתי את ענין הזהב. נדמה לי שגם וורן באפט לא מבין. אני לא וורן באפט ועדיף  היה לי להיות מריו ליביו. נראה לי שענין עגל הזהב יכול להסביר זאת הכי טוב. כל התשובות מצויות בספר הקטן והעבה הזה. מעניין מאד מי כתב אותו!
אנשים בעולם סוגדים לזהב ומהרבה סיבות. האם הזהב ממכר?
אנשים המחזיקים זהב חושבים שהם שולטים בו. נדמה לי שזה בדיוק הפוך!
בשעת צרה אל תחפשו את הזהב שלכם כי הכי עדיף זה לצאת לדרך חדשה. מזל טוב



הכל זהב. מטבעות, מדליות , מטילים עיצוב אליעזר מורב


תמיד אני אומר לכל מי ששואל אותי " ראשית חכמה ,אל תשמע למה שאני אומר לך!" וככה אני גם מכריז כעת. אל תקנו זהב כי זה דבר ממש לא בריא. אנשים הקונים זהב מפתחים תלות בלתי נשלטת במתכת האצילית הזו מבלי להרגיש. הם חושבים שהם מחזיקים את הזהב אבל למעשה הוא (הזהב) מחזיק אותם ובמקום הנכון. זו בדיוק הסיבה שנשים לא קונות זהב. יש להן את הביצים שלהם ואפילו עם כרטיס אשראי.


הכל זהב והפעם עם צעירי ראש העין
אם יש לכם הרבה , הרבה כסף , כלומר המון , אז תקנו כי למי שיש מלאן כסף זה ממש לא משנה מה יש לו וכמה. אז יהיה לו עוד קצת הרבה מכל דבר. אם אין לכם כסף , אז תמכרו את הזהב שאולי אין/יש לכם. הכי חשוב זה להרגיש שהחיים יפים ולעשות דברים טובים. מכירים את השיר המקסים הכל זהב של חיים חפר וסשה ארגוב? בטוח שאתם אוהבים את זה בביצוע התרנגולים וגם אריק אינשטיין נהדר. אז גם בראש העין שרים את יופי צעירי ראש העין  

המכורים לזהב של לי מרווין, קלינט איסטווד וג'ין סיברג
אנשים שקונים זהב נמצאים בסרט קבוע וזה לא קשור בכלל לגולדפינגר וג'יימס בונד. הרבה יותר מתאים להם הסרט המכורים לזהב עם קלינט איסטווד ולי מרווין. הסרט הנהדר הזה ששמו המקורי באנגלית: Paint Your Wagon, בתרגום חופשי: צבע את עגלתך נותן מבט מענין על הנושא. גם השיר והקול של לי מרווין בלתי נשכחים.


בעולם תמיד היו אנשים שראו קדימה עם גישה מאחורה כלומר יהיה טוב אבל קודם יגיע הרע. לצערי הם גם צדקו בחלק מהמקרים. גם היום יש כאלה בהמון מקומות על הגלובוס והם תמיד חוזים את מה שיקרה יום אחד. הם לא יודעים להגיד באיזה יום בדיוק זה יקרה , אבל בטוח שהם צודקים והשאלה היא רק מתי. לעניות דעתי יש לאנשים האלה אב קדמון משותף ובדיקות גנטיות מוקפדות יאתרו שם את גן הזהב שעדיין לא אובחן. אם בא לכם להתעמק בנושא הזהב באופן יותר רציני אני נאלץ להמליץ לכם על כתבה שלי מפעם. יש שם הרבה קישורים הנותנים מענה לכל שאלה. יש שם אפילו תשובות לדברים שלא נשאלו מעולם וכנראה שגם לעולם לא ישאלו. ענין הזהב ממגנט המון אנשים. בקישור הבא תמצאו כמה שאלות ואולי גם תשובות

צונאמי בחוף טרומפלדור וגם מפעל הפיס ואפילו אטלנטיס
הכל עשוי או עלול לקרות יום אחד. גם צונאמי וגם שחיה בבריכה של מפעל הפיס. אגב מה דעתכם על צונאמי בישראל? אני מוטרד מזה כי החנות שלי ממש קרובה לחוף טרומפלדור ואפילו לחוף ירושלים של טדי קולק. יאיר נחמני אומר שכולם בבן יהודה יאכלו אותה ולא יעזור כלום, אפילו לא לקומה השניה מעל החנות. אני ממש לא מוכן לעבור למגדלי שופוני בגלל צונאמי. ראו מה קרה למגדלי התאומים! האם צונאמי יכול להגיע לראש העין? האם יגלו יום אחד סימני זהב בראש העין כי נפט כבר מצאנו. מה דעתכם על השיר הבא של DoReMi קליפ ראש העין
אם כבר אמרנו צונאמי בתל אביב אז תפנימו שיש מצב לתופעה הזו אפילו שאנחנו בים התיכון שהוא סוג של בריכה ולא של מפעל הפיס. ראו מקרה סנטוריני עם האי תרה וסיפורה של התרבות המינואית. אנחנו עוד נשוב יום אחד אל החברה האלה מכרתים עם חיבתם לנשים חזקות והעלמותם הפתאומית. אם יהיה צונאמי אז רציתי לבקש מכם רק דבר אחד. תעזבו הכל ואל תעיזו לקחת איתכם זהב כי זה רק יסבך אתכם ויוריד אתכם יותר עמוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה