יום רביעי, 8 בפברואר 2023

פלה ואני כתב אורי סלימאן

 אורי סלימאן יליד 1952, כדורגלן עבר שגדל בתל אביב ושיחק במכבי תל אביב ובנבחרת ישראל  - כותב:

פלה גדול שחקני הכדורגל הלך לעולמו. 

פלה בשבילי ובשביל הרבה אנשים היה הגדול מכולם.

סיפור על פלה ועלי שעד היום אני מתרגש כל יום מחדש:

בחודש יוני 1961 סנטוס הגיעה לארץ למשחק ידידות נגד פתח תקווה ישראל 

קבוצה שהורכבה מהפועל פתח תקווה ומכבי תל אביב.

סנטוס ניצחה 1:3 ופלה הבקיע את אחד השערים.

סנטוס התאכסנה במלון ירקון וגרתי לא רחוק ברחוב חובבי ציון 31.

המונים צבאו על המלון והצלחתי להכנס למלון ואז תפסו אותי השומרים והתחלתי לבכות.

לשמחתי הגיע פלה ללובי וצעקתי לו פלה אוטוגרף!

הוא לקח אותי מהשומרים הביא לי פנקס קטן ועט אדום, החתים לי את השחקנים.

בסיום חיבק אותי וצחק ואז יצאתי החוצה כשאני כאילו בוכה ואמרתי לאחי מאיר בוא הביתה.

בדרך הוצאתי לו את הפנקס עם החתימות ושנינו בספרינט רצנו הביתה שמישהו לא יקח לנו את זה.

מקווה שהסיפור היה מעניין ורצ״ב החתימות.

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה