יום חמישי, 17 במרץ 2016

האופק של בדיקות הפוליגרף

הפרשה של אופק בוכריס הקפיצה לי משהו מעולמי הדחוק. כולם מדברים על הבדיקות והתוצאות והבילבול חוגג ובאופק הקרוב הכל מעורפל. בוכריס אולי דובר אמת אבל התוצאה שיקרית או בדיוק להפך. המילה אופק מקפיצה לי את המדליה הישראלית הראשונה העשויה פלדיום וקוראים לה אופק 1 וזה אכן הלווין מפעם. אם יגידו לכם שאופק זה לוין תמים אז אולי לא אומרים לכם את כל האמת או ששוב הפרשנות שונה.
למרות שמעולם לא הטסתי מטוסים אני יודע מה זה אופק מלאכותי וזהו מד מאד חשוב במטוס ומי שמקבל ורטיגו ולא מאמין לאופק המלאכותי אז הסוף שלו ממש לא טוב.


מדליה אופק 1 לוין ישראלי ראשון - התשמ"ט החברה הישראלית למטבעות ומדליות בע"מ עיצוב גדעון קייך

פעם אחת ויחידה בחיי היה לי כמעט קטע אינטימי עם פוליגרף אמיתי.
זה התחיל בזה שגנבו לי את האוטו בנסיבות מוזרות, אבל עובדה שלא היה אוטו. זו הייתה הטויוטה הראשונה שלי וקראו לה קרינה לבנה וזה אחלה אוטו ועובדה שגם הביטוח ניסה להתחכם ואחרי אינסוף שאלות ביקשו בדיקת פוליגרף ואני הגאון והאהבל הסכמתי לכך באופן טבעי ועקרוני. כשסיפרתי זאת לדודו לבנון סוכן הביטוח שלי רעדה האדמה.
דודו הסביר לי שאין לי מושג מה זה פוליגרף ואם אני מתכוון באמת ללכת לבדיקה אז שאחפש סוכן ביטוח אחר. דודו לבנון סוכן חכם ומקצועי ורצוי לתת לו לטפל בדברים שהוא מבין ואני לא. התחלתי להבין שאני די טמבלול ושיש מצב לעוד טעות. החלטתי לדבר עם חבר חכם שהוא גם עורך דין בשם רון פינצי. סיפרתי לו את הסיפור ושאני מתכונן ללכת לבדיקת פוליגרף. רוני הבין שיש פה מקרה עם בחור לא מבושל והחל מסביר לי שבדיקת פוליגרף זה דבר נכלולי ואני לא יודע לאן אני נכנס ומה יצא בסופו של דבר ומזמין הבדיקה יכול לתמרן עם השאלות והתשובות למצב שרק יסבך אותי. אני זוכר שאמר לי שפושעים אמיתיים שאין להם מה להפסיד הולכים לפוליגרף. אנשים רגילים ממש לא, ובטח לא ביוזמתם וזה לא חלק מפוליסת הביטוח ולמה להתנדב למשהו מטופש. יש בדיקות פוליגרף הנעשות בחשאי והן משמשות את הצד המזמין במקרה שיש שם חומר מרשיע. הבנתי שאני בבעיה וכעת צריך לפתור אותה. שאלתי את רון מה עושים. רוני אמר לי שכרגע לא אעשה כלום ואם קבענו אז קבענו אבל קצת לפני המועד שנקבע שאצלצל למכון הפוליגרף ואודיע להם שקיבלתי יעוץ משפטי ואני לא מגיע. 

לוח מחוונים ויש גם אופק מלאכותי

סוחרי מטבעות הם גזע לא מפותח אבל במקרה הזה עשיתי את אשר אמרו לי ורבע שעה לפני המועד שנקבע צילצלתי לחברת איילון המקסימה והסברתי להם בשפה ברורה שלא אגיע. הם מאד התאכזבו וכמעט ופרצו בבכי. כעבור יומיים או שלושה הגיע הצ'ק. עבר עוד קצת זמן וגם מצאו את קרינה אהובתי במצב חצי אובדני. מאז אני יודע שני דברים שלא הולכים לבדיקת פוליגרף וביטוח בחברת איילון לא עוד.


Show more reactions

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה