יום חמישי, 6 בפברואר 2014

כל מה שרצית לדעת על השקעה בזהב ולא היה לך אותי

יום ‏4 פברואר 2014‏ בשעה ‏20:21‏
    
אם אתם חושבים שזו כתבה פירסומית אז אתם צודקים. מותר לעשות promotion ברשת. אם חשבתם שזו פרסומת עצמית אז טעיתם. אם חשבתם שאני רוצה למכור לכם זהב אז שוב טעיתם. אולי לקנות מכם יותר עדיף והגיוני. בכל מקרה המטרה היא מתן מידע, וככה אולי גם פחות יאכלו לי את הראש בשאלות שחושבים שאני בטח יודע.

לאמריקאים בארצות הברית יש הרבה דולרים מנייר. יש להם גם הכי הרבה זהב בפורט נוקס
יהודים וזהב תמיד הלך ביחד. גם ערבים וזהב. גם גרוזינים וזהב. גם הודים, סינים...
"מטבעות ומדליות של מדינת ישראל הכי מומלץ. קובי לידרמן"


זהב GOLD AURUM עיצוב אליעזר מורב

זהב - מתכת אצילה או סוג של שגעון?
הזהב שיגע את עולם המשקיעים בשנים האחרונות. בעשר השנים האחרונות הוא עשה קפיצות מדהימות. המורעלים הקבועים ידעו זאת כל הזמן. השגעון לזהב לא מרפה מהם לעולם. כן אני מכיר אותם. יש הרבה שאני לא מכיר אבל זה סוג של שיגעון שאני כבר מומחה בזיהויו. המכורים לזהב פרוסים בכל היבשות. השגעון לזהב חוצה יבשות, דתות ,לאומים ועדות. אני קורא לזה "חדוות שוטי הזהב".היתכן ויש גן כזה האחראי לשגעון הזהב. האם לעובדה של אמא שלי עליה השלום קראו גניה, גולדה, זהבה יש קשר ישיר לענין? לא בטוח שלא.
בשורות הבאות אכתוב קצת על הנושא של השקעה בזהב בישראל. אין לי שום כוונה למשהו סופר מקצועי ובטח לא מדעי, אבל בכל זאת משהו שיעזור למתענינים, ובעיקר יעזור לי להוריד ממני אנשים הבטוחים שאני מומחה עולמי לנושא, ובטח יודע גם מה יהיה מחר. ואולי גם בעוד שנה. לא, אני לא יודע! יש לכם הרבה יותר סיכויים להצליח במידה ותעשו בדיוק את ההפך ממה שאני לא מייעץ לעשות. ההצלחה שלי בתחום התחזית שווה לכשלון. אני גם לא אמליץ אם להשקיע בזהב ומתי. בכל מקרה שתחליטו לעשות זאת, אצלי תקבלו את המירב מבחינתי. ככה גם אם תחליטו למכור זהב, מטבעות זהב וכל מה שמתחבר לזה.

מה יש בה במתכת האצילה הזאת שמצליח להפנט ולרגש אנשים בכל העולם? צבע? מגע? מה?
במידה ולא חשבתם מעולם על השקעה בזהב, אז תמשיכו כך ונסגר הסיפור מבחינת כולנו. אם אתם מאלה שהדבר מנצנץ בראשכם מדי פעם, אז אולי תתחילו לגלות ענין מעשי יותר.
יש ברשת הרבה חומר בכל השפות. אני ממליץ על האתר שלי כי אני מכיר אותו אישית צמודה ויש בו בהחלט מידע מספק. מה שלא הבנתם אפשר לשאול ויקומו הרבה להסברים. הקישורים בכתבה הזו יותר חשובים מהנאמר בה. אם לא קראתם את הקישורים, לא קראתם דבר. תודה.

באתר שלי יש מספר דפים בנושא ואתם מוזמנים

אם חשבתם על השקעה באמצעות ניירות ערך, אגרות, תעודות סל ועוד כל מיני דברים לא מוחשים , אז בסדר אבל אין לי עמדה בענין. אני גם לא בקי בנושא. אנחנו בקטע של זהב פיזי ובעיקר מטבעות. מאמר נוסף שגם אותו כתב מנחם על שיקולים בהשקעה בזהב. בהחלט מומלץ ותודה למנחם

uגם עוד מאמר של מנחם על שיקולים להשקעה בזהב

מטבעות ומדליות של ישראל הכי עדיף!
לעניות דעתי הקובעת קניית מטבעות ישראלים מזהב היא הדרך הטובה ביותר להשקעה בזהב בישראל. זו גם כרגע הדרך הזולה ביותר. בנק ישראל והחברה הממשלתית למדליות ומטבעות לדורותיהם הפיצו במשך למעלה מיובל שנים, מאות סוגי מטבעות ומדליות שונים בהיקפים של טונות לשוק. אני לא מתכוון לקניה של מטבעות ומדליות חדשים דנדשים, הנמכרים על ידי החברה הישראלית בע"מ והמיועדים לאספנים בעיקר, כי אם בשוק המשני. אצל סוחרי מטבעות ותכשיטים, מכירות פומביות ועוד. כן, גם אצלי בחנות המטבעות ברחוב בן יהודה 18 א' בתל אביב-יפו.

החיים והזהב בגלגל החיים
הדברים האלה מתגלגלים בשוק הזהב המשני. במילים אחרות מי שקנה פעם, אסף ושמר עד שהחליט למכור. לפעמים זה הוא ולפעמים היורשים. יש תמיד יורשים חדשים בשוק הזהב ולא רק בישראל. ככה מתגלגל הגלגל בעולם החיים כשהמתים והזהב הם חלק ממנו.
מזה שנים לא מעטות שניתן לקנות הרבה מהמטבעות והמדליות של ישראל במחיר הזהב פחות או יותר. זוהי עובדה שיש לה מספר הסברים לא חשובים, ולכן גם לא אנסה להסבירם. עם עובדות קשה אבל די נעים להתווכח. אם אתם עדין רוצים להשקיע בזהב אז קראו את כללי הברזל אותם ניסחתי בקישור הבא

שובב אני אני שובב, אך לב לי לב זהב!
על מנת לוודא שאכן אתם יודעים מה שאתם רוצים מהשקעה בזהב אחזור על הדברים הבאים ברחל בתך הקטנה. אני גם מאד מקווה שקראתם את כל הקישורים בכתבה.
אונקיה של זהב וכמובן של מתכות יקרות אחרות שוקלת 31.1 גרם טהור ולא שום מספר אחר. אני חוזר 31.1 גרם טהור רות סוף. נקודה.
לפני שקונים זהב יש לדאוג למקום בטוח. כספת בבנק מומלץ. למי שיש אפשרות לקנות את הבנק עדיף.
אם קניתם כבר זהב, אז תפסיקו להתמכר למתכת האצילה הזאת כמו הרבה אנשים שרוטים בעולם. תתחילו לחיות. הזהב הוא לנצח, והחיים ברי חלוף.

שנה טובה פורים שמח, בריאת ונחת  ואם יהיו השקעות טובות אז בסדר. העיקר הבריאות והחיים עצמם
אשמח לתגובות, שאלות, הערות, הארות וסתם קושיות עד לחג הבא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה