יום ראשון, 16 בפברואר 2014

למה גברים מזייפים עתיקות ונשים מזייפות אורגזמה?

February 12, 2014 at 10:55am


תמיד גברים קשורים לזיופים. נשים כמעט ולא. האם הראש הגברי יותר קרימנלי? כנראה שכן. נשים מזייפות רק בשביל האגו הגברי ומתוך הכורח להשביע רצון בצד השני ושיעזבו אותן במנוחה. נשים יודעות להשיג כסף בדרכים מקוריות וחוקיות. מתי לדעתכם החלה התופעה של זיוף אורגזמה?

מתי התחילו לזייף עתיקות? מזמן. מתי התחילו לזייף אורגזמה? גם.
האם מאחורי כל זיוף עומד כסף? האם מוזיאונים מלאים בפריטים מזויפים?
האם לזייף יותר מסובך מלחשוף זיוף? מה הכי חשוב לזייפן? אליבי ועורך דין טוב!

מקדש שלמה תערוכת בולים עולמית 1998 עיצוב אהרן שבו התאחדות בולאי ישראל

ויליאם מוזס שפירא היה טיפוס מיוחד. סיפור חייו מעניין וטראגי. שפירא נחשד בזיוף עתיקות. גם עודד גולן נחשד בזיוף מספר עתיקות. עודד גולן נמצא זכאי בבית המשפט לגבי אישומי הזיוף. מבחינתי הדבר הכי מסקרן בפרשה הזו הוא האם יש קשר בין פאה נוכרית לענין הסתרת עובדות ושקרים בכלל? מה דעתכם?


ירוחם בזוזוביץ' ז"ל נותן עזרה לזיוף כספים?
האם שמעתם פעם על זיוף עתיקות בידי נשים? אני לא. מענין למה. האם הכרתם מישהי שזייפה אורגזמה ביודעין? האם הוגשה אי פעם תלונה בנושא? האם יש סעיף כזה בחוק העונשין בכלל לגבי נשים? האם אירגונים ומדינות גם מזייפים? למה האמריקאים זוכרים לאיראנים את זיוף הדולרים המוצלח משנות השמונים?
ירוחם בזוזוביץ' סיפר לי איך הוא מימן זיוף כסף בתקופת המנדט. ירוחם בזוזוביץ' ז"ל הוא אבא של ציפורה לבני ומוכר בשם איתן לבני וזה הסיפור על זיוף הכסף המנדטורי

הרימון מבית המקדש הראשון עם הכתובת המקסימה
מדי כמה שנים הקהל הרחב נחשף לסיפור רמאות וזייפנות ברמה גבוהה ויש כותרת. מתברר שאם רוצים כסף גדול ומהיר, אזי הדרך של הטעייה ורמאות מובילה לעיתים למטרה. זוכרים את יומניו של היטלר? על הרימון מבית המקדש הראשון שמעתם? הסיפור של הרימון מדהים. הוא עלה ים של כסף ששולם בצורה מוזרה ומדהימה  למוכר פלוני אלמוני עד היום. הרימון עם הכתובת שעליו זכה לככב אפילו על בול מיוחד. ראה תמונה. עבודה מושלמת של זיוף והשחלת מוזיאון ובכלל כסף לא קטן לכיס. 


מה נדרש מזייפן מתחיל?
קשה לזייף פריטים מורכבים כלאחר יד. אם אתה רוצה לזייף משהו ברמה טובה ורצינית דרושה קודם כל המסוגלות הנפשית. לאחר השלב הראשון נדרשת יוזמה עסקית , על מה הולכים וכיצד מבצעים ובסוף למי מוכרים ומקבלים כסף. בדרך כלל יש כמה נפשות טהורות הפועלות בסיפור. מבצע פרטי בו אין שותפים הוא כמעט בלתי אפשרי. בקיצור זיוף רציני ומוצלח הינו משימה בהחלט לא פשוטה. זוהי עבודה רצינית ככל עבודה.

לאסוף בולים זה דבר חינוכי!... ולזייף?
בשנים האחרונות צצה לה פרשה חדשה של חשד לזיוף פריטי בולאות נדירים. לא בטוח שמשטרת ישראל מודעת לנושא. מישהו צריך להתלונן ואז פותחים בחקירה. הקונים לא תמיד יודעים מה הם קונים וכשיודעים לא תמיד פונים למשטרה ומהרבה סיבות. גם לא תמיד נעים לצאת פראייר, אז שותקים או שמנסים לפתור את הבעיה האישית בדרכי נועם. לא כל זיוף ראוי לזעזע את אמות הסיפים. הרבה זיופים כנראה שכן.
המדובר בהצעות, תרשימים, סקיצות וגרפיקה של בולים,שטרות ומטבעות מראשית המדינה. המדובר בפריטים נדירים ויקרים העולים לפחות מאות דולרים וגם אלפי דולרים ויש גם כאלה מעבר לזה. רבים מפריטי האספנות שלכאורה הועתקו וזויפו אמורים להיות יצירותיו של אוטה וליש המעצב הגרפי של הבולים והמטבעות הראשונים של המדינה.

מי אומר שזה זיוף? אולי זה אמיתי בכלל....חחחחח אחלה בדיחה
עשרות וכנראה מאות פריטים מסוג זה הוצגו ונמכרו בשנים האחרונות בישראל ובחו"ל. האם בטוח שפריטים אלו כולם מזויפים? אני לא בטוח אבל אני נוטה לקבל את הדיעה שרובם אכן מזויפים ונחזים להיות כאלה הדומים לפריטים מקורים מאז. מי מזייף את הפריטים האלה ומפיץ אותם? לכאורה גברים ולא נשים החיים בישראל. רבים יודעים ואני ביניהם. אם אין תלונה במשטרה אז העולם ממשיך לנוע על צירו.

מתי זה התחיל? מתי זה יגמר? כנראה שלעולם לא....
מתי החל כל הסיפור? אני לא יודע בדיוק אבל זה יותר מעשור ואולי אפילו לפני שני עשורים ויותר. יש לי הערכה אישית לגבי הזמן בו היה לכאורה הזמן להתחיל במבצע המקורי הזה. אולי בזמן בו לכאורה החלו לצוץ פריטי ארכיאולוגיה מיוחדים וחריגים שבסופו של דבר הביאו להגשת כתב האישום בנושא העתיקות. אין קשר בין שתי הפרשות. פרשת זיופי העתיקות הסתיימה בקול ענות חלושה. הזיופים קיימים והמזייפים לא. האם נשים קשורות לעניין? כנראה שלא אבל לך תדע אצל כאלה המזייפות אורגזמה...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה